تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

آرون افشار حضور در جشنواره موسیقی فجر را تجربه کرد/ اجرای قطعه «عاشق‌کش» برای اولین بار

  • کد خبر : 1334
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
آرون افشار حضور در جشنواره موسیقی فجر را تجربه کرد/ اجرای قطعه «عاشق‌کش» برای اولین بار
جدیدترین کنسرت آرون افشار در بستر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ، نخستین اجرای آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.اجرای افشار دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. این خواننده نخستین کنسرت خود را هم به تازگی برگزار کرده بود. پیش از این شایعاتی مبنی بر اجرای پلی بک این خواننده مطرح شده بود و او در بخش‌های مختلف کنسرتش سعی کرد این شایعه را با به نمایش گذاشتن عیار صدایش زیر سوال ببرد.

«گیسوی پریشان»، «خط و نشان»، «کجایی»، «دلشوره»، آهنگ تیتراژ برنامه «مسافر ماه»، «شب رؤیایی»، «زلزله» و «طبیب ماهر» قطعاتی بودند که این خواننده پاپ در کنسرتش خواند.

افشار در ادامه آهنگ «مادر» را خواند و گفت: با خود عهد کرده ام تا وقتی کنسرت برگزار می‌کنم، این آهنگ را اجرا کنم.

هیجان انگیزترین بخش کنسرت افشار اجرای قطعه «جانم باش» بود. قطعه‌ای که نام افشار با آن سر زبان‌ها افتاد. افشار در ادامه آهنگی با نام «عاشق‌کش» را اجرا کرد که برای نخستین بار در کنسرت او اجرا می‌شد. به دلیل استقبال حضار در سالن این قطعه دو بار اجرا شد.

علیرضا مرتضی‌قلی ترانه سرای بسیاری از قطعات افشار هم یکی از مهمانان ویژه حاضر در سالن بود. این خواننده در پایان نوازنده‌های ارکستر خود را معرفی کرد که شامل معین راهبر (مدیر برنامه، رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، محسن خاش (پرکاشن)، علی‌اصغر پورنگهبان (گیتار بیس)، سجاد سیف علیزاده (گیتار اسپانیش)، پیمان لطیفی (درامز)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، سهیل چرچی‌نژاد (کیبورد)، سید ابراهیم علی حسینی و فرشاد رشیدی نژاد (ویولن) و فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) می‌شد.

انتهای پیام /

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.