تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
16

«آدم های شب زده» منتشر شد

  • کد خبر : 16896
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
«آدم های شب زده» منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو کاوه یغمایی پس از ۵ سال آلبوم جدیدش را با نام «آدم های شب زده» منتشر کرد آلبوم آدم‌های شب‌زده اثر جدیدی است از کاوه یغمایی که با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آن را نیز همین خواننده برعهده داشته. آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های این هنرمند همواره مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته […]

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو کاوه یغمایی پس از ۵ سال آلبوم جدیدش را با نام «آدم های شب زده» منتشر کرد

آلبوم آدم‌های شب‌زده اثر جدیدی است از کاوه یغمایی که با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آن را نیز همین خواننده برعهده داشته. آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های این هنرمند همواره مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است.
مجموعه حاضر شامل هشت آهنگ باکلام است که در آن‌ها از سروده‌های میثم یوسفی، علیرضا آذر، فرید نیکفام، مسعود میردامادی، مزدا شاهانی، امید اطهری‌نژاد و کوشا دلشاد بهره گرفته شده.

چرا نشناختمت، دژاوو، کاش می شد، می خوام برگردم ، شعر نفس گیر،آدم های شب زده و کوله قطعات با کلام و یک قطعه شوشتری به صورت بی کلام قطعات این آلبوم میباشند

کاوه یغمایی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، فلوت و گیتار باس را نیز بر عهده داشته است. از دیگر نوازندگان این اثر می‌توان به نیلوفر فرزندشاد، ساتگین یغمایی، دنیل ادیر، برایان پولسن، دیوید اسپایدل و شین گالاس اشاره کرد. این آلبوم پنج سال پس از آلبوم منشور منتشر شد و علاقمندان میتوانند آنرا از سایت های معتبر خریداری یا به صورت استریم تهیه نمایند.

کاوه یغمایی

کاوه یغمایی متولد ۱۳۴۷ در تهران است. خواننده، نوازنده، تنظیم کننده و آهنگساز راک ایرانی است. کاوه فرزند بزرگ کوروش یغمایی است. او در ۸ سالگی شروع به یاد گرفتن موسیقی در مدرسه موسیقی تهران کرد. همچین یادگیری پیانو را نزد نوین افروز پیگیری کرد. پس از مدتی به گیتار راک علاقه‌مند شد و  یادگیری آنرا آغاز کرد.آشنایی با موسیقی و نوازندگی گیتار آکوستیک و الکتریک در سبک‌های مختلف به ویژه راک را به عنوان سبک تخصصی و مورد علاقه نزد پدر (کوروش یغمایی) در خانواده بود و کاوه نیز این مسیر را ادامه داد. وی در ادامه مسیر هنری خود به یادگیری گیتار کلاسیک و شیوه‌های آهنگسازی پرداخت و بزودی در پروژه‌های هنری زیادی شرکت کرد. آلبوم‌های مترسک، سکوت سرد و منشور تا کنون از وی منتشر شده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.