تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
12

آلبوم «تنها» با صدای بهرام حصیری شنیدنی شد

  • کد خبر : 13000
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
آلبوم «تنها» با صدای بهرام حصیری شنیدنی شد

به گزارش خبرگزاری شنو، بهرام حصیری ـ خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ـ در همکاری با بهنام خدارحمی به انتشار قطعات اجرایی خود در قالب آلبومی به نام «تنها» اقدام کرد. آلبوم «تنها» شامل قطعاتی است که در سال‌های متمادی برای این خواننده ساخته و ضبط شده بود. تمامی قطعات این آلبوم را بهنام خدارحمی ساخته […]

به گزارش خبرگزاری شنو، بهرام حصیری ـ خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ـ در همکاری با بهنام خدارحمی به انتشار قطعات اجرایی خود در قالب آلبومی به نام «تنها» اقدام کرد.

آلبوم «تنها» شامل قطعاتی است که در سال‌های متمادی برای این خواننده ساخته و ضبط شده بود. تمامی قطعات این آلبوم را بهنام خدارحمی ساخته و ترانه‌های آن نیز توسط شایا گراوند سروده شده است.

«تو همونی»، «سهم من»، «چی به روز دلت اومد؟»، «خواستی برو خواستی بمون»، «تنها»، «راستی راستی حق من نیست » و «برگرد» عنوان قطعات آلبوم «تنها» هستند.

همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، سینا جهان آبادی، پیام طونی (ویلن) فرشید فرهمند، پیام طونی، پویا حصیری (ویلن سلو) میثم مروستی (ویولا) داود منادی (ویلنسل) بهنام خدارحمی (پیانو و آکاردئون) بهروز قنسولی (قانون) پاشا هنجنی (نی) امید امیری (سه تار) سعید بطلانی (سنتور) بهزاد خدارحمی (تار) بابک یوسفی (کلارینت) پرویز وزیری (فلوت) حامد فولاد قلم (گیتار) علی دولو (پرکاشن) امیر دباغیان (کاخن) بابک خواجه نوری و داود یاسری (تنبک) نوازندگانی هستند که با بهرام حصیری و بهنام خدارحمی در این پروژه همکاری کرده‌اند.

میکس و مسترینگ «تنها» را که توسط «صدای دنیای هنر» فراهم شده، رحیم شب خیز به عهده داشته است.

از بهرام حصیری پیش از این آلبوم های«جان عاشق»،«صدای عشق»،«یاد دوست»،«بی تو خاکسترم»،«تصویر خیال»،«شور عاشقانه»،«قناری من»،«بی آشیونه» در همکاری با بزرگان عرصه موسیقی همچون اسدالله ملک و تکنوازی ، فرهنگ شریف، محمدعلی شیرازی ، احمدعلی راغب، اکبر آزاد، تورج نگهبان، همایون خرم، مشفق کاشانی، محمود شاهرخی و …. منتشر شده است.

اخیرا نیز تک آهنگی به نام «سهم من» از آلبوم تنها با صدای این هنرمند منتشرشده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.