تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
11

آلبوم «مدونای» از گروه «دنگ‌شو» منتشر شد

  • کد خبر : 1877
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
آلبوم «مدونای» از گروه «دنگ‌شو» منتشر شد
آلبوم موسیقی «مدونای» جدیدترین اثر از گروه «دنگ‌شو» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «شنو»،آلبوم موسیقی «مدونای» جدیدترین اثر از گروه «دنگ‌شو»، به شکل دیجیتالی و همزمان با پخش فیزیکی این اثر، منتشر شد.

 در آلبوم جدید دنگ شو که ده قطعه به نام‌های «بادگناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می‌شوم» و «آخر قصه …» دارد، تمایل موسیقایی گروه به سازبندی الکترونیک مشخص است.

البته کلیت آثار در همان راستای سبک و فضای گذشته دنگ‌شو است، ناگفته نماند دو قطعه «باد گناهکار» و «چیزی» که پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند نیز در این آلبوم حضور دارند. اما این بار آهنگ «باد گناهکار» با تنظیمی جدید و متفاوت به مخاطبین ارائه شده است.

طاها پارسا (خواننده، ترانه سرا و نوازنده ساکسفون)، میلاد باقری (خواننده)، رضا شایا (پیانو)، صبا صمیمی (تنبک و سازهای کوبه ای)، خشایار روانگر (درامز و سینی سایزر)، سروش عدل (گیتاربیس) اعضای اصلی گروه موسیقی «دنگ شو» هستند. این از هنرمندان دیگر این اثر می‌توان به آیدین ترکیان (کمانچه)، اسحق چگینی (نی)، ماکان خویی نژاد (ویلن سل)، آناهیتا دری (هم خوان)، مهرآذین (هم خوان)، کاوه عابدین (صدابرداری، میکس و مسترینگ) و مازیار باباباشی (دستیار صدابردار) اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.