تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

آواها و نواهای رضوی در شهرستان اسلامشهر طنين انداز شد

  • کد خبر : 1716
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
آواها و نواهای رضوی در شهرستان اسلامشهر طنين انداز شد
دومین دوره از جشنواره آواها و نواهای رضوی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر شد.
به گزارش خبرگزاری «شنو»، شهرستان اسلامشهر در عصرگاه جمعه میزبان دومین دوره از جشنواره آواها و نواهای رضوی بود.
این جشنواره به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد و در آن پنج گروه از شهرستان‌های مختلف کشور و یک گروه از جمهوری آذربایجان به اجرای برنامه پرداختند.
این اولین اجرای زنده موسیقی دارای مجوز در شهرستان اسلامشهر در طول دو دهه گذشته بود که استقبال بی‌نظیر شهروندان باعث شد تا سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از ساعتی پیش از آغاز مراسم مملو از جمعیت شود.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از پنجشنبه، پنجم مرداد ماه در شش شهرستان استان تهران آغاز شده و عصر امروز به پایان رسید. مراسم اختتامیه این جشنواره شنبه ۷ مرداد ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
گروه کلپوران به سرپرستی فاروق رحمانی از شهرستان سراوان، تکنوازی غفور محمدزاده از شهرستان تربت جام، گروه جولان به سرپرستی موسی الرضا ولی‌نژاد از شهرستان شبروان و گروه قاصد به سرپرستی سعید علی اسماعیلی از شهرستان ورامین و گروه عاشیق محمد قاسم‌اف از جمهوری آذربایجان نیز میهمانان این جشنواره بودند که برای مردم اسلامشهر به اجرای برنامه پرداختند.
رئیس انجمن موسیقی شهرستان اسلامشهر در حاشیه این مراسم به  گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند تاثیر بزرگی در فعالیت‌های موسیقی این شهرستان داشته باشد.
داود زمانی به عنوان قدیمی‌ترین استاد موسیقی شهرستان اسلامشهر فعالیت‌دارد، برگزاری جشنواره موسیقی در این شهرستان را آغاز یک جریان بزرگ در شهرستان اسلامشهر دانست و تصریح کرد: این شهرستان جوانان مستعد زیادی دارد که باید زمینه را برای بروز و ظهور استعداد آن‌ها فراهم کرد.
تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی سال‌هاست که در شهرستان اسلامشهر فعالیت دارند اما در دو دهه گذشته هیچگاه مجوز برای برگزاری کنسرت صادر نشده است.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از پنجشنبه ۵ مرداد ماه در شش شهرستان استان تهران آغاز شده و عصر امروز به پایان رسید. مراسم اختتامیه این جشنواره شنبه ۷ مرداد ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.