تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

اجرای ۲۰ کنسرت گروه‌نوازی و ۲۰ کنسرت تک‌نوازی در همدان

  • کد خبر : 7586
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
اجرای ۲۰ کنسرت گروه‌نوازی و ۲۰ کنسرت تک‌نوازی در همدان
رئیس انجمن موسیقی استان همدان با بیان اینکه ۲۰ کنسرت گروه نوازی و ۲۰ کنسرت تک‌نوازی به زودی به صورت مجازی اجرا می‌شوند از مکاتبه با اداره کل زندان همدان در زمینه آموزش موسیقی به زندانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو،  علی آقامحمدی از برگزاری ۲۰ کنسرت مجازی گروه‌نوازی و ۲۰ کنسرت تک‌نوازی به صورت مجازی در استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه فرهنگی از هفته آینده آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه قرار است کنسرت‌ها در سایت اداره ارشاد و صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی بارگذاری شده و سپس پخش شود گفت: با اداره‌کل ارشاد صحبت کردیم که به صورت لایو باشد منتظر اعلام نتیجه هستیم.

رییس انجمن موسیقی استان همدان با بیان اینکه برگزاری کنسرت آنلاین درآمدزایی ندارد و تنها هدف آن ایجاد دلگرمی برای هنرمندان است گفت: همچنین ایجاد کنسرت به شکل مجازی باعث می‌شود مردم از فضای موسیقایی زیاد دور نشوند.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی در بهمن‌ماه خبر داد و ادامه داد: برنامه پرسش و پاسخ هم به صورت لایو و با بهره‌گیری از اساتید مطرح کشوری در صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی در حال برگزاری است.

آقامحمدی از مکاتبه با اداره کل زندان همدان در زمینه آموزش موسیقی به زندانیان خبر داد و گفت: فعلا به صورت شفاهی موافقت صورت گرفته اما جلسه‌ای هم طی این هفته خواهیم داشت تا وضعیت مشخص شود.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: این برنامه علاوه بر درآمدزایی برای اساتید حوزه موسیقی موجب فرهنگ‌سازی توجه به موسیقی در مراکزی چون زندان می‌شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7586

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.