تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
11

اجرای ۲ گروه موسیقی از جنوب کرمان در جشنواره موسیقی نواحی کشور

  • کد خبر : 3721
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
اجرای ۲ گروه موسیقی از جنوب کرمان در جشنواره موسیقی نواحی کشور
حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: 2 گروه موسیقی از جنوب کرمان در جشنواره موسیقی نواحی کشور که 12 آبان ماه در کرمان برگزار می شود به اجرا می پردازند.

    به گزارش خبرگزاری شنو حسین اسحاقی در این باره اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با محوریت آواز و دوبیتی خوانی در استان کرمان از ۱۰ الی ۱۳ آبان ماه بصورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دلیل شرایط خاص کشور ناشی از محدودیت های شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس در این سه روز هنرمندان  به صورت حضوری در اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر حضور  یافته  و اجرای زنده در ایام جشنواره خواهند داشت که ۱۲ آبان ماه نوبت اجرا دو گروه برگزیده از جنوب کرمان است.

اسحاقی با اشاره به گروه های انتخاب شده از جنوب کرمان در این جشنواره افزود: گروه موسیقی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی و گروه موسیقی علیشاه جوشن پور از منوجان به سرپرستی علیشاه جوشن پور به اجرای موسیقی می پردازند.

گفتنی است این جشنواره از۱۰-۱۳  آبان  از ساعت ۱۹-۲۱  از طریق APARAT.COM/IFMF.IR  و پیج اینستاگرام KERMAN_MUSIC_PROVINCEپخش می شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=3721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.