تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
9

اخشابی برای کادر درمان خواند

  • کد خبر : 15025
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اخشابی برای کادر درمان خواند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «مجید اخشابی» خواننده موسیقی پاپ و سنتی، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سنتور است. مجید اخشابی سال ۱۳۸۰ با خوانندگی در تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی گم گشته شهرت بسیاری یافت. از آن سال به بعد استفاده از موسیقی همراه با خواننده در تیتراژ سریال‌های پس از انقلاب به‌صورت سنتی همیشگی شکل […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «مجید اخشابی» خواننده موسیقی پاپ و سنتی، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سنتور است. مجید اخشابی سال ۱۳۸۰ با خوانندگی در تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی گم گشته شهرت بسیاری یافت. از آن سال به بعد استفاده از موسیقی همراه با خواننده در تیتراژ سریال‌های پس از انقلاب به‌صورت سنتی همیشگی شکل گرفت. اخشابی در سریال‌ها و برنامه‌هایی چون همراز، عروج، مهتاب، محلهٔ بنده‌نواز، مسافری از هند، یک وجب خاک، خانه به دوش، متهم گریخت و… آهنگ‌هایی را اجرا کرده‌است.

فعالیت حرفه‌ای وی از سال ۱۳۷۰ در زمینه های نوازندگی، آهنگسازی، تنظیم، نظارت بر ضبط و تولید آثار موسیقی آغاز شد. حاصل این تلاش آثار متعددی در گونه ها و فرمهای مختلف موسیقی است که به صورت کاست و CD منتشر شده است. وی از سال ۱۳۷۵ با تشکیل گروه هنری مهرآوا ضمن همکاری با صدا و سیما کنسرتهای متعددی را در ایران و مراکز معتبر علمی و فرهنگی کشورهایی چون انگلستان، روسیه، اسپانیا، ژاپن (فستیوال مین اون)، کره، هندوستان، مالزی و … به اجرا در آورده که همگی آنها با موفقیت روبرو بوده است.

اخشابی با انتشار موزیک ویدئو «راه ابریشم» از زحمات، تلاش و استواری کادر درمان از آنها تشکر کرد. همچنین او در صفحه شخصی‌اش نوشت : راه ابریشم تلاش مجدد امسالم بود و این هدیه هنری  صمیمانه و فروتنانه را تقدیم به کادردرمانی می‌کنم که  در دوسال پیاپی، همچنان تا پای جان به پای مردمشان ایستاده‌اند و دست از امید نشسته‌اند.

در این اثر کوشان حداد (تنظیم، میکس و مستر)، هادی اسماعیلی (ترانه سرا) و گروه کر همراز با اخشابی همکاری کردند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.