تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6
اینستاگردی اهالی موسیقی با شنو (6)

از همدردی با «جان پدر، کجاستی؟» تا اجراهای زنده فرزین

  • کد خبر : 4839
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۴:۵۷
از همدردی با «جان پدر، کجاستی؟» تا اجراهای زنده فرزین
ششمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی در دوران کرونا از نظرتان میگذرد.

خبرگزاری شنو: این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا، هنرمندان موسیقی خانه نشین شده اند، از احوالات این روزهای خود بیشتر در صفحات شخصی خود صحبت میکنند، که در ادامه ششمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان در فضای مجازی از نظرتان میگذرد.

 

در  این روزهای سخت که مردم با ویروس کرونا دست پنجه نرم میکنند و در قرنطینه خانگی به سر می برند، فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ، با پخش اجراهای زنده خود در فضای مجازی با هنر خود سعی بر آن دارد بخشی از سختی ها و تلخی را کمرنگ و دین خود به مردم را ادا کند.

 

آلبوم جدید مجید اصلاحی

 

مجید اصلاحی، دیگر خواننده پاپ کشور طی پیامی در توییتر از انتشار آلبوم جدید خود در سایت های معتبر و مجاز پس از دو سال خبر داد و از تمامی افرادی که در اجرای این آهنگ او را همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

همدردی با خانواده های افغانستانی

مجید خراطها، خواننده معروف موسیقی پاپ با انتشار این استوری در صفحه اینستاگرامش با خانواده‎های افغانستانی که فرزندان خود را در حمله داعش به دانشگاه از دست دادند ابراز همدردی کرد، همچنین خراطها  قبل از این قطعه «جان پدر کجاستی؟» را در رثای قربانیان افغانستانی این حادثه منتشر کرده بود.

 

عکس ده سال پیشِ «حامد بهداد» و «امید حاجیلی»

امید حاجیلی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ نیز با انتشار تصویری قدیمی و متفاوت در استوری اینستاگرامش تولد حامد بهداد را تبریک گفت.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.