تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
15

از رامین بهنا بشنویم

  • کد خبر : 14639
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
از رامین بهنا بشنویم

رامین بهنا به زودی دو پادکست درباره شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می‌کند. به گزارش خبرگزاری شنو، رامین بهنا (آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا») گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای آماده ساختن دو پادکست هستم که این دو پادکست به زودی منتشر می‌شود. این آهنگساز در ادامه بیان کرد: یکی از این […]

رامین بهنا به زودی دو پادکست درباره شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شنو، رامین بهنا (آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا») گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای آماده ساختن دو پادکست هستم که این دو پادکست به زودی منتشر می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: یکی از این پادکست‌ها درباره موسیقی تلفیقی است که این پادکست از سوی زنگ ریکورد منتشر می‌شود و در این پادکست درباره این نوع موسیقی، چه نوع موسیقی را تلفیقی می‌گوییم، چه ژانرهایی دارد، معرفی این نوع موسیقی، ویژگی‌های موسیقی تلفیقی در جهان و ایران و… صحبت می‌کنم که نمونه‌های هر کدام از آن‌ها هم برای شناخت بهتر مخاطب درون پادکست قرار داده می‌شود.

وی افزود: پادکست بعدی درباره شناخت موسیقی است و دوست دارم تمامی مخاطبان با سبک‌های مختلف موسیقی آشنا شوند و همه بتوانند بهتر این هنر را بشناسند.

این هنرمند در پایان گفت: همچنین در این پادکست تمامی موسیقی‌ها را در دوره‌های مختلف معرفی می‌کنم. این دو پادکست برای همه مناسب است و از مخاطب عام تا خاص همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.