تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
15
دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با شنو؛

استقبال از جایزه «باربَد» در جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 11373
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
استقبال از جایزه «باربَد» در جشنواره موسیقی فجر
«حسن ریاحی» دبیر جشنواره موسیقی فجر درمورد اجراهای صحنه‌ای گفت: با توجه به شرایط کرونا، امسال اجراهای کمتری در صحنه جشنواره موسیقی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی، این دوره جشنواره مجازی پخش می‌شود.
«حسن ریاحی» دبیر جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام رضایت خود درمورد برگزاری جشنواره در شرایط سخت کرونا توضیح داد: جشنواره امسال طوری بود که می‌توان از آن دفاع کرد اما مشکلاتی هم در خصوص گروه‌های خارجی و گروه‌های دیگر وجود دارد ولی در کل جشنواره خوبی است.
ریاحی در ادامه افزود: با توجه به این شرایط در بخش «جایزه باربَد» که در چندسال اخیر به جوایز جشنواره اضافه شده مورد توجه داوران و استقبال آنها قرار گرفته است.
وی در سخنانش به گروه‌های اجرایی اشاره کرد: دانشجویان ممتاز، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد، دانشگاه هنر و مدرسه موسیقی دختران و پسران در بخش‌های مختلفی اجرا خواهند کرد که در اختتامیه جشنواره برگزیدگان اعلام می‌شود.
همچنین ریاحی تاکید کرد: به خاطر شرایط کرونا و حفظ پروتکل‌های بهداشتی جشنواره موسیقی فجر، امسال نسبت به سال‌های قبل اجراهای کمتری در صحنه دیده می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=11373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.