تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

اشکان کمانگری «زیبایی تو» را منتشر کرد

  • کد خبر : 12695
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
اشکان کمانگری «زیبایی تو» را منتشر کرد

تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در آستانه فرا رسیدن سال ۱۴۰۰و انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند شناخته شده در بهار آینده، پیش روی مخاطبان قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری شنو، «زیبای تو» عنوان یکی از قطعات این آلبوم با شعر محمدمهدی سیار، آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان […]

تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در آستانه فرا رسیدن سال ۱۴۰۰و انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند شناخته شده در بهار آینده، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شنو، «زیبای تو» عنوان یکی از قطعات این آلبوم با شعر محمدمهدی سیار، آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری است که در آستانه بهار ۱۴۰۰ در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

این دو هنرمند در روزهای آغازین سال جدید آلبوم «مرا آواز دادی» را منتشر خواهند کرد.

دراین آلبوم که به نوعی یادآور فعالیت‌های گروه موسیقی «سماع» به آهنگسازی و سرپرستی محمد جواد ضرابیان هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی در سال‌های دور خواهد بود، بهروز الوندی (نوازنده نی)، شهرام میرجلالی (نوازنده تار)، سینا جهان‌آبادی (نوازنده کمانچه)، میلاد محمدی (نوازنده تار و تارباس)، مریم خدابخش (نوازنده عود)، فرهاد صفری (نوازنده تمبک، زروان، کارنگ و باژنگ)، شهریار نظری (نوازنده دف) و محمدجواد ضرابیان به عنوان نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

اردشیر کامکار (نوازنده کمانچه)، حسین بهروزی‌نیا (نوازنده بربت) و قاسم رحیم‌زاده (نوازنده تار و سه‌تار) نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان تک‌نواز حضور دارند.

به گفته دست اندرکاران آلبوم «مرا آواز دادی» که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می‌شود، این اثر تلاش دارد تا با همنشینی مناسب شعر و موسیقی محمدجواد ضرابیان، جریان تازه‌ای در افق پیش روی موسیقی اصیل ایرانی رقم بزند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=12695

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.