تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
11

اظهارات وکیل نامجو در پی انتشار اتهامات مربوط به آزار جنسی

  • کد خبر : 13124
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
اظهارات وکیل نامجو در پی انتشار اتهامات مربوط به آزار جنسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موسیقی شنو، وکیل محسن نامجو صبح دیروز در پاسخ به انتشار اخبار و حواشی مربوط به آزار جنسی از سوی وی بیانیه‌ای ۳ صفحه‌ای منتشر کرد. آلاله کامران در این بیانیه اظهار داشت: ویدئو عذر خواهی موکلش به صورت کلی و از روی حسن نیت بوده و بنظر می‌رسد به غلط […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موسیقی شنو، وکیل محسن نامجو صبح دیروز در پاسخ به انتشار اخبار و حواشی مربوط به آزار جنسی از سوی وی بیانیه‌ای ۳ صفحه‌ای منتشر کرد. آلاله کامران در این بیانیه اظهار داشت:
ویدئو عذر خواهی موکلش به صورت کلی و از روی حسن نیت بوده و بنظر می‌رسد به غلط این تصور ایجاد شده که این اتنهام‌ها درست است.
در ادامه این بیانیه آمده: تمام ادعاهای تجاوز، تعرض جنسی، ضرب و جرح جنسی و یا اقدام برای این موارد به طور قاطع و صریح نادرست است.
وکیل اقای نامجو گفت: در ارتباط با این اتهام‌ها هرگز، هیچ شکایت مدنی، دادخواهی، میانجی گری خصوصی یا توافقی در هیچ کشوری نبوده است.
او گفت: ما در کشور قانون (ایالات متحده آمریکا) زندگی می‌کنیم که متهم تا زمانی که فراتر از یک تردید منطقی مجرم شناخته شود، بیگناه به حساب می‌آید.

وکیل نامجو، در حالی کلیه اتهامات وارده به آقای نامجو را رد می‌کند که پیش تر خود نامجو در پاسخ به bbc فارسی گفته بود: من باید از یک فرد خاص نام می‌بردم که ماجرایش به ۸سال قبل برمی‌گشت، اما به احترام خود و خانواده‌اش نمی‌توانم نامش را ببرم. پس باید به طور عمومی درباره اشتباهاتی که کردم عذر خواهی می‌کردم.

ادامه دارد…

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.