تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
12

اعطای درجه یک هنری به «سیمون آیوازیان»

  • کد خبر : 15002
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
اعطای درجه یک هنری به «سیمون آیوازیان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، نخستین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی در سال جدید  با حضور اعضای شورا و اعطای  درجه‌یک هنری به آیوازیان برگزار شد. در ابتدای این جلسه با حضور سید مجتبی حسینی(معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) لوح درجه‌یک هنری سیمون آیوازیان هنرمند موسیقی و عکاس که از […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، نخستین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی در سال جدید  با حضور اعضای شورا و اعطای  درجه‌یک هنری به آیوازیان برگزار شد. در ابتدای این جلسه با حضور سید مجتبی حسینی(معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) لوح درجه‌یک هنری سیمون آیوازیان هنرمند موسیقی و عکاس که از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران است، به این هنرمند اعطا شد.

«سیمون آیوازیان» استاد دانشگاه و آموزگار گیتار و معماری، نوازندهٔ گیتار کلاسیک، فلامنکو و عکاس ایرانی ارمنی‌تبار است. وی ابتدا نوازندگی را با ساز ماندولین در سن ۱۲ سالگی آغاز کرد پس از ۱۴ سالگی با ساز گیتار آشنا شد و گیتار کلاسیک را به مدت هفت سال با شیوه‌های دانشگاهی به‌صورت خودآموز فراگرفت.

سیمون آیوازیان در بسیاری از جشنواره‌ها و مسابقات نوازندگی گیتار کلاسیک و فلامنکو شرکت داشته است و بارها به‌عنوان سخنران در جشنواره‌ها و همایش‌ها حضور پیداکرده است. از وی در مراسم‌های زیادی تجلیل به‌عمل‌آمده است. از آن جمله می‌توان به جشنواره‌های فجر، جوان، مسابقات گیتار کلاسیک و فلامنکو ایران، همایش سراسری فلامنکو ایران و جشنواره گیتارنوازان اصفهان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.