تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

اعلام آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی

  • کد خبر : 25443
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
اعلام آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵۷۰ تک آهنگ و ۳۰ آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵۷۰ تک آهنگ و ۳۰ آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ صادر کرد.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفندماه ۱۴۰۱، مجوز ۳۹۱ تک آهنگ، ۱۹ آلبوم موسیقی، ۲۹ نماهنگ، ۷۵۶ پرونده قطعه شعر و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

بازار موسیقی پاپ همچنان داغ است

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۳۳۶ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۱۸ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۹ اثر در ژانر موسیقی سنتی، ۸ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، ۵ اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و ۲ اثر در قالب رسیتال پیانو  تولید شده‌اند.

آلبوم به تدریج جای خود را به تک آهنگ می‌دهد

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۹ آلبوم موسیقی سنتی، ۴ آلبوم موسیقی کلاسیک، ۳ آلبوم موسیقی پاپ، دو آلبوم موسیقی نواحی و یک آلبوم موسیقی تلفیقی در اسفندماه ۱۴۰۱ صادر شده است.

همچنین در فروردین ماه ۱۴۰۲، دفتر موسیقی مجوز ۱۷۹ تک آهنگ، ۱۱ آلبوم، ۴۴۴ پرونده شعر، ۱۰ نماهنگ و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک آهنگ‌های منتشر شده ۱۵۲ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۸ اثر در ژانر موسیقی سنتی، ۶ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۵ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، ۴ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۳ اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و یک سرود تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۵ آلبوم موسیقی سنتی، ۳ آلبوم موسیقی کلاسیک، یک آلبوم موسیقی پاپ، یک آلبوم موسیقی تلفیقی و یک آلبوم موسیقی کودک صادر شده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.