تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
12

افتخاری مجری برنامه خواهد شد

  • کد خبر : 16539
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
افتخاری مجری برنامه خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، ناصر غدیر کاشانی در صفحه خود پستی منتشر کرد و در آن اعلام داشت علیرضا افتخاری مجری یک برنامه موسیقی می‌شود. چند وقتی می شود خواننده ها و بازیگران وارد عرصه اجرا و صحنه گردانی می شوند. امری که گاه بنا به تخصص آنها و گاه به دلیل شهرت صورت […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، ناصر غدیر کاشانی در صفحه خود پستی منتشر کرد و در آن اعلام داشت علیرضا افتخاری مجری یک برنامه موسیقی می‌شود.

چند وقتی می شود خواننده ها و بازیگران وارد عرصه اجرا و صحنه گردانی می شوند. امری که گاه بنا به تخصص آنها و گاه به دلیل شهرت صورت می گیرد. آسیب یا منفعت این گونه اختلات حرفه ها و یا نفع آن موضوعی بحث برانگیز و قابل تامل است. چرا که در صورت ادامه این روند افرادی که حرفه آنها اجراست دچار مشکلات عدیده می شوند.
ناصر قدیر کاشانی که تهیه‌کنندگی برنامه‌های مرتبط با مهران مدیری را در سال‌های اخیر بر عهده داشته، به تازگی خبر از ساخت یک برنامه جدید در حوزه موسیقی داده است.وی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، از برنامه‌ای خبر داده است که قرار است علیرضا افتخاری اجرای آن را بر عهده داشته باشد.

علیرضا افتخاری خواننده باسابقه و مطرح کشور است که بیش از ۶۰ آلبوم را در کارنامه کاری خود منتشر کرده و بسیاری از آنها بارها از تلویزیون پخش شده است.
این خواننده حالا قرار است اجرای یک برنامه موسیقایی را بر عهده بگیرد که با محور موسیقی سنتی ساخته می‌شود.
تهیه کنندگی این برنامه را هم شرکت تهیه‌کننده فصل جدید «دورهمی»، فیلم مارکت بر عهده دارد. با این حال هنوز مشخص نیست این برنامه از تلویزیون پخش خواهد شد یا از پلتفرم‌های اینترنتی آن را مشاهده می‌کنیم.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.