تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
13

انتخابات کنسرت ارکستر ملی را به عقب انداخت

  • کد خبر : 16080
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
انتخابات کنسرت ارکستر ملی را به عقب انداخت
زمان برگزاری کنسرت آنلاین «شب موسیقی فیلم» ارکستر ملی ایران در تالار وحدت بدلیل نزدیکی به زمان انتخابات 1400 به عقب افتاد

به گزارش خبرگزاری شنو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنسرت آنلاین «شب موسیقی فیلم» ارکستر ملی ایران در تالار وحدت با روز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ این اجرا به تاریخی بعد از انتخابات موکول شد.

طبق جدول برنامه اجراهای ارکستر ملی ایران، که پیشتر اعلام شده بود؛ اجراهای ارکستر ملی ایران در سال ۱۴۰۰ شامل ۱۲ کنسرت با ذکر دقیق روزهای اجرا و رهبران هر کدام از این اجراها، اعلام شده بود.

بر همین اساس قرار بود روز چهارشنبه (۲۶ خرداد ماه) کنسرت «شب موسیقی فیلم» به رهبری سهراب کاشف در قالب اجرای آنلاین برگزار شود. ولی درست روز کنسرت، در حالی که خبری از حتمی بودن برگزاری آن نبود، بنیاد رودکی در بیانیه‌ای از لغو این اجرا و موکول کردن آن به هفته‌های پس از انتخابات خبر داد.

این تصمیم به دلیل محدودیت پخش پلتفرم های اینترنتی در تاریخ فوق اتخاذ شده است.

با توجه به آماده بودن ارکستر برای اجرا، کنسرت یاد شده پس از مهیا شدن شرایط برگزار می شود. همچنین زمان جدید این اجرا به اطلاع مخاطبان گرامی ارکستر ملی ایران می رسد.

با توجه به این شرایط، اجرای تیر ماه ارکستر نیز ممکن است در زمانی متفاوت با جدول اعلام شده برگزار شود که پس از قطعی شدن تغییر احتمالی، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.