تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

بابک ریاحی‌پور: یلدای مجازی بهتر از هدیه مرگ است

  • کد خبر : 7348
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
بابک ریاحی‌پور: یلدای مجازی بهتر از هدیه مرگ است
نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان معتقد است در دنیای امروز برخلاف باور اکثریت، شبکه‌های مجازی نه تنها دل‌های ما را از هم دور نکرده، که باعث شده بیشتر از حال هم باخبر باشیم و در چنین شرایطی می‌توان بجای دورهمی یلدا از طریق مجازی از حال هم باخبر شد و مرگ را به عزیزان هدیه نداد.

به گزارش خبرگزاری شنو، بابک ریاحی پور نوازنده با سابقه گیتار باس و آهنگساز ایرانی گفت: دنیای امروز مانند قدیم نیست و شرایط حاکم بر جامعه جهانی بسیاری از سنتهای قدیمی را دستخوش تغییری غیر قابل انکار کرده است.
وی افزود: بسیاری بر این باورند که اینترنت و شبکه های مجازی باعث شده تا انسان‌ها از حال یکدیگر بی خبر باشند و از هم دور شوند اما کرونا با وجود تمام آثار مخربی که داشته باعث شده تا انسان نسبت به بسیاری از سنتها و آداب و رسوم نگاهی تازه پیدا کند و باید پذیرفت که دنیای پسا کرونا دنیایی کاملا متفاوت خواهد بود.
این هنرمند افزود: امسال با توجه به شرایط خاصی که در تمام دنیا بر اثر عالم گیری ویروس کووید ۱۹ حاکم شده شاهد هستیم که دنیای مجازی تا چه میزان به شرط بهره برداری درست از آن مفید فایده بوده است.
خالق آلبوم آزمون و خطا گفت: امروز ما در شرایطی به سر می‌بریم که حفظ فاصله اجتماعی و دوری از اجتماعات غیر ضروری مصداق بارز احساس مسئولیت و محبت ما به عزیزانمان است چرا که رعایت فاصله اجتماعی در حقیقت مصون نگاه داشتن عزیزانمان از خطر ابتلا به این ویروس منحوس و خطرناک است.
ریاحی پور در خاتمه گفت: من از همه مخاطبان و هوادارانم می‌خواهم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و قدری صبر و تحمل امسال شب یلدا را از طریق فضای مجازی با عزیزانمان جشن بگیریم و بخاطر چند ساعت دورهمی، عمری دچار عذاب وجدان و تحمل درد فراغ عزیزانمان نشویم و بعبارتی در شب یلدا مرگ را به عزیزانمان هدیه ندهیم.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7348

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.