تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

بازگشت پدر راک ایران با «دیشب که بارون اومد»

  • کد خبر : 12602
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
بازگشت پدر راک ایران با «دیشب که بارون اومد»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «کوروش یغمایی» خواننده، آهنگساز، نوازندهٔ گیتار الکترونیک و بنیان‌گذار موسیقی راک در ایران که سال‌ها در سکوت  به سر‌ می‌برد در استوری صفحه شخصی‌اش خبر از انتشار قطعه جدیدش به نام «دیشب که بارون اومد» در چهارشنبه سوری داد. بازگشت این اسطوره تکرار نشدنی بی‌شک خبری ویژه و مسرت بخش […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «کوروش یغمایی» خواننده، آهنگساز، نوازندهٔ گیتار الکترونیک و بنیان‌گذار موسیقی راک در ایران که سال‌ها در سکوت  به سر‌ می‌برد در استوری صفحه شخصی‌اش خبر از انتشار قطعه جدیدش به نام «دیشب که بارون اومد» در چهارشنبه سوری داد. بازگشت این اسطوره تکرار نشدنی بی‌شک خبری ویژه و مسرت بخش برای آخر سال است.

در این اثر رامین مظاهری(میکس و مسترینگ)،کامبیز یغمایی (پیانو الکترونیک)، ساتگین یغمایی (همخوان) و کوروش یغمایی نیز آرایش سازها و آوازخوان،گیتارباس و اُرگ را برعهده داشتند.

«کوروش یغمایی»  همگام با پیشروان این سبک موسیقی در جهان، گروه‌های رولینگ استونز و بیتلز و… این سبک موسیقی را، در ایران معرفی و شناساند. با تکیه برهمین پیشینه، او را پدر راک ایران لقب دادند.

همچنین «گل یخ»، «ماه و پلنگ»، «مَلِک جمشید»، «تفنگ دسته نقره»، «کابوس» و «آرایش خورشید» و… از آثار این هنرمند می‌باشد.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=12602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.