تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
10
نماینده مردم مجلس هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری شنو:

با برپایی کنسرت‌های کیش مخالفیم/چه کسانی و با چه انگیزه‌ای مصمم به برپایی کنسرت‌ها هستند؟

  • کد خبر : 10741
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
با برپایی کنسرت‌های کیش مخالفیم/چه کسانی و با چه انگیزه‌ای مصمم به برپایی کنسرت‌ها هستند؟
«منصور آرامی» نماینده مردم هرمزگان در پاسخ به خبرنگار شنو، گفت: با برگزاری کنسرت‌ها درجزیره کیش به شدت مخالف هستیم.

به گزارش خبرگزاری شنو، این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا هنرمندان موسیقی خانه نشین شده‌اند. در حالی که با مجوز صادر شده از  ستاد مقابله با کرونا امکان برگزاری کنسرت در تهران وجود دارد اما ترجیح هنرمندان موسیقی این بود که در تهران کنسرتی برگزار نکنند و در این میان برخی از خوانندگان مطرح کشورمان در جزیره کیش در حال برگزاری کنسرت هستند اما برپایی کنسرت در کیش با حواشی زیادی روبه رو شده است و در ادامه این حاشیه‌ها «محمد کمالی»بخشدار کیش در گفت‌وگو با شنو گفت: با برگزاری کنسرت و در ادامه جشنواره موسیقی فجر در این جزیره مخالف و نگران سلامت مردم و جامعه هستیم.
در ادامه پیگیری‌های حواشی برگزاری کنسرت درکیش با «منصور آرامی»نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفتگو کردیم.
منصورآرامی در این گفتگو تصریح کرد: باتوجه به شرایط سخت کرونا و محدودیت پروتکل‌های بهداشتی، مخالف برپایی تور کنسرت‌ها در جزیره کیش هستیم.
آرامی در ادامه سخنانش گفت: متاسفانه با بستن مرزهای آبی همچنان شاهد ورود مسافران به مناطق جنوب هستیم و اصلا به صلاح سلامت مردم نیست که به مناطق جنوب سفر کنند.

وی افزود: با وجود مخالفت‌های وزارت بهداشت، مسئولین، مردم محلی کیش و نمایندگان مردم در مجلس، همچنان کنسرت‌ها در حال برگزاری است؛ در این میان این سوال پیش می آید که چه کسانی و با چه انگیزه ای مصمم به برپایی کنسرت ها هستند؟
او همچنین در بخش دیگر سخنانش تاکید کرد: به طور حتم این مسئله در مجلس مطرح می‌کنیم و در این مورد تصمیم جدی خواهیم گرفت که به سلامت مردم و مسافران مناطق جنوبی آسیبی نرسد و آمار افراد مبتلا به ویروس کویید-۱۹ در جنوب کشور کاهش یابد.
گفتنی است پیش از این مسئولان مختلف جزیره در گفت‌وگو‌هایی گوناگون از برگزاری این مراسم‌های موسیقایی در جزیره ابراز نگرانی کرده‌اند و البته یک کلیدواژه مهم در میان صحبت همه آنها دیده می‌شود و آن وتو شدن دستورات منع رفت و آمد و تردد مسئولان شهری و ستاد مبارزه با کرونا از طرف مسئولان بالادستی و وزارت خانه مربوط است.
ظاهراً تا این لحظه وزارت ارشاد کلا در مقابل همه مخالفت‌‌ها ایستادگی کرده و اصرار به برپایی جشنواره فجر دارد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=10741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.