تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
13

«با صد هزار» آلبوم جدید نامجو

  • کد خبر : 16759
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
«با صد هزار» آلبوم جدید نامجو
آلبوم جدید نامجو منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، جدید ترین آلبوم محسن نامجو با نام «با صد هزار» منتشر شد.
محسن نامجو خواننده نام آشنای ایرانی که در ماه های اخیر حواشی خاصی را داشت به تازگی آلبومی را منتشر کرده که در آن از اشعار مشاهیر ادب فارسی بهره برده. این آلبوم مشتمل بر پنج قطعه با نام های: «بی همگان» سروده مولانا و شهریار قنبری، «چنان دانی» سروده خسروی سرخسی، « جلوه قمر » بازخوانی ترانه ای از زنده یاد ویگن، «۱۴۰۰» که دعای تحویل سال نامجوست و قطعه «با صد هزار» که سروده رودکی است می‌باشد.

علاقمندان داخل ایران می‌توانند به صورت رایگان، از طریق کانال تلگرام محسن نامجو قطعات این آلبوم را بشنوند و ذخیره نمایند. همچنین این اثر بر روی وب‌سایت‌های «اسپاتیفای»، «آی‌تیونز» و «ساوندکلاود» قابل دسترسی‌ست.
علاقمندان ساکن در خارج از کشور هم، در صورت تمایل می‌توانند از طریق وب‌سایت محسن نامجو اقدام به خریداری این آلبوم فرمایند.
به زودی نسخه‌ی فیزیکی این آلبوم توسط نشر «ناکجا» منتشر خواهد شد.

علی اسکندر زاده نیز برای قطعه صدهزار این آلبوم موزیک ویدیویی ساخته که علاقمندان می‌توانند آن‌را مشاهده کنند.

در موسیقی‌های نامجو گوشه‌هایی از سبک‌های راک، سنتی، بلوز، جاز و محلی به گوش می‌رسد. شعرهای مولوی، حافظ، نیما یوشیج، خواجوی کرمانی، و جامی گرفته تا شاملو و براهنی در آثار او جای گرفته‌اند که گاهی عباراتی کوچه‌بازاری در میان ابیات آن‌ها اضافه شده‌است. او در این باره می‌گوید: «تلفیق از نظر من اپیدمی زمانه‌است. تلفیق موسیقایی دو شکل دارد، یکی تلفیق ابزار است، مثلاً قرار دادن گیتار در برابر سه‌تار که چیز جدیدی نیست؛ و دیگری تلفیق گام که تا به حال کمتر در موسیقی ایران به آن پرداخته شده، مثلاً کافیست که دو نت از دستگاه شور حذف شود تا به گام بلوز برسیم.»

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.