تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9
اینستاگردی اهالی موسیقی با شنو

برائت صادقی از دلال‌ها و سلفی در ساعت منع تردد

  • کد خبر : 7639
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
برائت صادقی از دلال‌ها و سلفی در ساعت منع تردد
بیستمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی در دوران کرونا از نظرتان میگذرد.

خبرگزاری شنو: این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا، هنرمندان موسیقی خانه نشین شده اند، از احوالات این روزهای خود بیشتر در صفحات شخصی خود صحبت میکنند، که در ادامه بیستمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان در فضای مجازی از نظرتان میگذرد.

 

علیرضا طلیسچی، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ، تصویری از خود را که به نظر می‌رسد در ساعت منع تردد در شهر گرفته شده را به اشتراک گذاشت.

 

 

رضا بهرام، خواننده موسیقی پاپ که طرفداران زیادی هم دارد با انتشار تصویر خود در استوری اینستاگرامش ازمردم خواست درباره آهنگ جدیدش گل مریم نظر بدهند.

 

رضا صادقی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در اینستاگرام نوشت:  اونقدر فروتن هستم كه بدونم از هيچكس بالاتر نيستم ، اما به همون اندازه عاقل هستم كه بدونم با بقيه فرق دارم ..
.
ماركت براى فروشنده هاست ، من هنر فروش نبودم و نيستم ، حرفاى خوندنيم از دلمه واسه اهل دلا ، ماركت نگاهش واسه دلالاست و مارا با دلالان كارى نيست ..
اين تفاوت رو از هواداران متفاوتم ، و باورهاى متفاوتم دارم ، حقيقى نه مجازى ..
.
.
خلاصه كه ما زنگامون و زديم ، حالاها هم تو گوش همه هست ، ضمنا عذر ميخوام براى بد عهدى در ارائه البوم كه البته تقصير ما نبوده و ….. بماند ، اما با همه قلبم تلاش ميكنم نزديك بشه به قلبتون ..
.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7639

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.