تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

برگزاری جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در بوشهر

  • کد خبر : 7030
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
برگزاری جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در بوشهر
سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی اسفند ماه امسال در استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شنو، این خبر در جریان نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره «موسیقی کلاسیک ایرانی» با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار بوشهر تایید شد.

در این نشست سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، مجید خورشیدی، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی، فاطمه کرم‌پور، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر و امیر مردانه، مدیر اجرایی جشنواره حضور داشتند.

همچنین توافق شد شورای علمی متشکل از هنرمندان ملی و هنرمندان استان بوشهر در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی تشکیل شود.

معاون امور هنری در این نشست گفت: با توجه به سپری شدن شرایط دشوار این روزها، جشنواره می‌تواند موجب تسکین مردم شود و آن‌ها را همراه کند.

مدیرکل دفتر موسیقی نیز به اهمیت حضور هنرمندان صاحب‌سبک‌ و شاخص در جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور استادان نیز در جشنواره اهمیت دارد و می تواند به معرفی ظرفیت ها و داشته های موسیقی کمک کند.

در ادامه، استاندار بوشهر گفت: تلاش داریم با تعامل بیشتر از تمام ظرفیت‌های استان برای سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی استفاده شود.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت: جامعه به نشاط و شادی نیاز دارد و جشنواره موسیقی در این راستا می‌تواند بسیار موفق عمل کند. استان بوشهر این فرصت را به هنرمندان می‌دهد تا در فضاهای باز نیز اجرای زنده داشته باشند و زیرساخت‌ها برای اجرای زنده با رعایت پروتکل‌ها مهیا است.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7030

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.