تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
7

برگزاری چهامین مسابقه سازنواز

  • کد خبر : 12474
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
برگزاری چهامین مسابقه سازنواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، چهارمین دوره از سری مسابقات سازنواز به همت شاهین صمدپور و دبیری طاهره حسن‌پور برگزار می‌شود. صمدپور دلیل برگزاری این جشنواره را اینگونه عنوان کرد: این مسابقه نوازندگی را برای بچه‌ها برگزار کردم تا در حد توان خودم بچه‌های هنرمند را تشویق کرده باشم. چهارمین دورۀ مسابقه، در بخش خوانندگی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، چهارمین دوره از سری مسابقات سازنواز به همت شاهین صمدپور و دبیری طاهره حسن‌پور برگزار می‌شود.

صمدپور دلیل برگزاری این جشنواره را اینگونه عنوان کرد: این مسابقه نوازندگی را برای بچه‌ها برگزار کردم تا در حد توان خودم بچه‌های هنرمند را تشویق کرده باشم.

چهارمین دورۀ مسابقه، در بخش خوانندگی برگزار می‌شود. این مسابقه برای رده سنی ۷ الی ۱۸ سال یعنی متولدین ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ الی ۱۳۸۳/۰۱/۰۱ برگزار می‌شود.

داروران این دور از مسابقات آقای احسان خواجه امیری، رضاصادقی و حجت اشرف زاده می‌باشند. مهلت ارسال آثار هنرمندان دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ده شب می‌باشد.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند شرایط تکمیلی را در صفحه اینستاگرامی جشنواره به آدرس @saznavaz99  مشاهده نمایند.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=12474

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.