تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4
ادامه حاشیه‌سازی ماجرای تعویض پلاک خیابان شجریان؛

توجیه عجیب رحیم احمدی روشن با چاشنی تهدید!

  • کد خبر : 7825
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
توجیه عجیب رحیم احمدی روشن با چاشنی تهدید!

خبرگزاری شنو: همانطور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شده است، برخی افراد در اقدامی خودسرانه و عجیب تابلوی خیابان “محمدرضا شجریان” را تغییر دادند که  در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت. رحیم احمدی روشن که خود عامل اصلی این اقدام است، شجریان را […]

خبرگزاری شنو: همانطور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شده است، برخی افراد در اقدامی خودسرانه و عجیب تابلوی خیابان “محمدرضا شجریان” را تغییر دادند که  در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.

رحیم احمدی روشن که خود عامل اصلی این اقدام است، شجریان را خیانت کار به مردم ایران دانست و اقدام جنجال آفرین خود را اینگونه توجیه می‌کند: شجریان به مردم اعتقادی نداشت و شورای شهر تهران، شورای اسلامی شهر است یا شورای سلبریتی ها و خواننده ها !ا درباره تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده، این اقدام را در راستای اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان دانست و گفت: فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پخش شود چرا باید نامش بر سر تابلوهای معابر عمومی شهر قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، در سخنانی تهدید آمیز و ساختارشکن گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چرا که این فرد لیاقت این کار را ندارد. هیچ فرد یا نهادی ما را مجبور به این کار نکرد و تمام افرادی که در این اقدام ما را یاری کردند به صورت خودجوش در این اقدام همراه ما بودند. حتی مردمی که نظاره گر این صحنه بودند، از این اقدام ما ابراز خوشحالی کردند و برای ما مشخص بود که عده زیادی از مردم به این کار ناپسند شورای شهر انتقاد داشتند.

به گزارش «شنو»، در مجوع باید گفت، اهمیت جایگاه والای شهدای گرانقدر کشور بر هیچ کس پوشیده نیست اما برخی ها نباید با اقدامات خودسرانه موجب شوند که کوچکترین خدشه ای به مقام والای شهدا وارد شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7825

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.