تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

«بهنام بانی» به مناسبت تولدش روی صحنه می‌رود

  • کد خبر : 23183
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
«بهنام بانی» به مناسبت تولدش روی صحنه می‌رود
کنسرت «بهنام بانی» خواننده موسیقی پاپ یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در دو سانس در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.ذ

به گزارش خبرگزاری شنو، کنسرت «بهنام بانی» خواننده موسیقی پاپ یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در دو سانس در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

بهنام بانی با اعلام این خبر در صفحه مجازی خود نوشت: «امیدوارم هرچه زودتر هم‌صدا بشیم باهم تو کنسرت ها که ان‌شالله بعد از شش سالی که توی محرم و صفر بود، تو روز تولدم می‌خوایم کنسرت و بترکونیم.»

به زودی امکان خرید بلیت از طریق سایت ملوتیک فراهم خواهد شد. قیمت بلیت های این کنسرت هنوز اعلام نشده است.

بیوگرافی «بهنام بانی»

بهنام بانی ” ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان”متولد شد. خواننده پاپ ایرانی است. او فعالیت حرفه ای هنری خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. بانی در فیلم گشت ارشاد ۳ (۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایشش به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

5/5 - (4 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=23183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.