تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

تولید قطعه «سردار دل‌ها» با صدای غلامرضا صنعتگر

  • کد خبر : 8397
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
تولید قطعه «سردار دل‌ها» با صدای غلامرضا صنعتگر
مراحل تولید قطعه موسیقی «سردار دل‌ها» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان هرمزگان با صدای غلامرضا صنعتگر در استودیو مهراب در بندرعباس آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری شنو، رییس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: این قطعه موسیقی ترانه‌ای از محمد علی قویدل است که به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی درحال تولید می‌باشد.

انوشیروان پیشدار  افزود: حوزه هنری وظیفه دارد با شناسایی و ارتباط با هنرمندان متعهد و انقلابی،  پیام انقلاب اسلامی را در قالب آثار هنری فاخر و ارزشمند به جامعه معرفی کند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ارتباط عمیق قلبی که بین گروه‌های مقاومت در منطقه ایجاد کرد توانست در کشورهای اسلامی سبب بیداری ملت‌ها شود و آنان را مصمم به استقامت و پایداری در مقابل ترفندها و بدخواهی‌های دشمنان و دنیای استکبار کند.

امروز ما در حوزه هنری نیز به عنوان پیروان این مکتب وظیفه خود می‌دانیم پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار را به گوش جهانیان برسانیم.

قطعه موسیقی «سردار دل‌ها» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان هرمزگان و مشارکت شرکت مخابرات با صدای غلامرضا صنعتگر توسط صابر آرامباش در استودیو مهراب تنظیم شده که همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمراهانش منتشر می‌شود.

سال گذشته نیز آهنگ «قاسم هنوز زنده است» شعری از میلاد عرفان‌پور به خوانندگی غلامرضا صنعتگر و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تولید و منتشر شد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=8397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.