تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
14

جایزه یک عمر دستاورد هنری به النی کارایندرو

  • کد خبر : 15590
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
جایزه یک عمر دستاورد هنری به النی کارایندرو
 در بیست و یکمین دوره از جوایز جهانی موسیقی متن، «النی کارایندرو» موسیقیدان یونانی جایزه یک‌عمر دستاورد هنری را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، جایزه یک‌عمر دستاورد هنری جوایز جهانی موسیقی متن به «النی کارایندرو» اهدا می‌شود.

در بیست و یکمین دوره از جوایز جهانی موسیقی متن، «النی کارایندرو» موسیقیدان یونانی جایزه یک‌عمر دستاورد هنری را دریافت خواهد کرد. این رویداد امسال به‌صورت حضوری برنامه‌ریزی‌شده است و برای نخستین بار در ساختمان اپرا گنت برگزار می‌شود.

«کارایندرو» بیشتر برای سال‌ها همکاری با «تئو آنجلوپولوس» کارگردان یونانی شناخته می‌شود. این دو در هشت پروژه سینمایی ازجمله فیلم برنده نخل طلا «ابدیت و یک روز» و اثر نامزد اسکار «دشت گریان» با همدیگر همکاری داشته‌اند.

در جریان مراسم جوایز جهانی موسیقی متن، منتخبی از آثار «کارایندرو» توسط ارکستر بروکسل و خود «کارایندرو» به‌عنوان نوازنده پیانو اجرا خواهد شد.

در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برای نخستین بار با حضور شرکت‌کنندگان معدودی به‌صورت زنده پخش شد. سال گذشته جایزه یک‌عمر دستاورد هنری به «گابریل یارد» اهدا شد.

جوایز موسیقی متن جهانی که در سال ۲۰۰۱ توسط Film Fest Gent راه‌اندازی شد باهدف سازمان‌دهی و نظارت بر جنبه‌های آموزشی ، فرهنگی و حرفه‌ای هنر موسیقی فیلم ، ازجمله حفظ تاریخ موسیقی متن و تبلیغ جهانی آن. این رویداد سالانه در Ghent ، بلژیک با مراسم معمولاً در سالن کنسرت Capitole برگزار می‌شود.
جایزه موسیقی متن جهانی برای آهنگساز موسیقی متن سال (با عنوان آهنگساز فیلم سال) یکی از سه جایزه اصلی است که توسط آکادمی موسیقی متن جهانی برای بزرگداشت بهترین فیلم موسیقی متن و افرادی که روی آن‌ها کار می‌کنند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.