تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
9

جزئیات جشنواره سیاست‌گذاری موسیقی نواحی

  • کد خبر : 14057
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
جزئیات جشنواره سیاست‌گذاری موسیقی نواحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور محمدعلی مرآتی (دبیرجشنواره)، احمد صدری، حمید عسکری، کیوان آقامحسنی و نرگس ذاکرجعفری اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره برگزار شد و درباره فراخوان جشنواره و همچنین بخش پژوهشی جشنواره موسیقی نواحی به گفت‌و گو پرداختند. محمدعلی مرآتی درباره جشنواره پژوهشی گفت: […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور محمدعلی مرآتی (دبیرجشنواره)، احمد صدری، حمید عسکری، کیوان آقامحسنی و نرگس ذاکرجعفری اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره برگزار شد و درباره فراخوان جشنواره و همچنین بخش پژوهشی جشنواره موسیقی نواحی به گفت‌و گو پرداختند.

محمدعلی مرآتی درباره جشنواره پژوهشی گفت: با توجه به محورهای جشنواره از سه دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه گیلان حدود ۷ تا ۱۰ پایان‌نامه برتر، شناسایی و درخواست مقاله خواهیم کرد و با این کار توجه خاصی به دانشجویان می‌شود و از این فرصت بهینه، کتاب پژوهشی جشنواره چهاردهم را تهیه می‌کنیم.

همچنین وی افزود: شاید بتوانیم چند گروه موسیقی محدود را به صورت آنلاین دعوت کنیم. با توجه به ارتباطات بین المللی از موسیقی شناسان خارج از کشور که در باب موسیقی اقوام ایرانی کار کرده‌اند درخواست کنیم در این حوزه سخنرانی داشته باشند.

احمد صدری درباره چگونگی انتشار فراخوان گفت: ابتدا باید ببینیم می‌خواهیم این فراخوان را برای چه کسانی منتشر کنیم؟ متن فراخوان باید آن‌قدر ساده و واضح باشد که برای کسی سوال ایجاد نشود. هر واژه‌ای که انتخاب می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که همه آن را متوجه شوند که موضوع این دوره از جشنواره چیست؟ ما در این جشنواره با گویش‌ها و فرهنگ‌های متفاوتی روبرو هستیم.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.