تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

جشن یلدا را پیش‌درآمد عزا نکنیم

  • کد خبر : 7307
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۲
جشن یلدا را پیش‌درآمد عزا نکنیم
ناشر آثار موسیقی ایران معتقد است شب یلدای امسال می تواند پیش درآمد سمفونی بزرگ سیاهی مرگ باشد و بهتر است از طریق فضای مجازی مراسم امسال را برگزار کنیم چون دیگر توانی برای فقدان عزیزان نداریم.

به گزارش خبرگزاری شنو،نیما جوان ناشر پرکار گفت: من خود مدتی قبل به این بیماری مبتلا شده بودم و می‌دانم دوران بسیار سختی در انتظار کسانی است که به هر دلیلی خود را در معرض ابتلا به این ویروس بد قدم قرار می‌دهند.
وی افزود: امسال شیوع ویروس کرونا شرایط کاملا حساس و متفاوتی را برای ما رقم زده است. و ما دیگر توان شنیدن اخبار مرگ عزیزانمان را نداریم.
وی افزود: در یک سال گذشته شاهد از دست دادن بسیاری از مفاخر فرهنگی و هنری ایران بودیم و هیچ مشکلی نخواهد بود اگر یلدای امسال را متفاوت از سالهای گذشته و از طریق فضای مجازی برگزار کنیم.
این فعال عرصه موسیقی ادامه داد: من از همه مردم هنردوست عاجزانه و صمیمانه تقاضا می‌کنم به خود و عزیزانشان رحم کنند و امسال شب یلدا را در خانه خود جشن بگیرند تا در فردایی نه چندان دور آنگاه که در جشن و پایکوبی شاهد شکست کرونا خواهیم بود ، اشک شوق جایگزین مویه های فراق شود.

وی گفت: یلدای متفاوت امسال فرصتی است تا به فلسفه یلدا بیشتر بیاندیشیم، بیرون کردن شب از درون. فرصت برای معاشرت بسیار است اما برای فکر کردن کم، لطفا امسال بیشتر فکر کنیم و به قولِ جناب ابتهاج «شب را ز خود بیرون کنیم».

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7307

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.