تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

حسام اینانلو از بداهه نوازی جدیدش رونمایی کرد

  • کد خبر : 4256
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
حسام اینانلو از بداهه نوازی جدیدش رونمایی کرد
آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود ویدئویی از بداهه نوازی خود در گوشه های «شوشتری»، «بختیاری» و «بیداد» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، حسام اینانلو آهنگساز و نوازنده کمانچه در ادامه پروژه بداهه‌نوازی‌هایش تازه‌ترین موزیک ویدئوی خود را در دسترس مخاطبان قرار داد.

این اثر مجموعه ای از بداهه نوازی های اینانلو در گوشه های «شوشتری»، «بختیاری» و «بیداد» نواخته شده با ساز ساخت بیاض امیرعطایی از استادان شناخته شده عرصه سازسازی است که پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این نوازنده شناخته شده چندی پیش به بهانه انتشار تازه‌ترین موزیک ویدئوی خود در قالب یک یادداشت نوشته بود: «در این روزها بیش از هر موقعی مفهوم «امید» در ذهنم تاب می‌خورد ؛ گاه کم‌رنگ‌تر و گاه اصلا ناپدید می‌شود. تصمیم گرفتم حالات این روزهایم را در این موقعیت خاص به صورت بداهه‌نوازی نشر دهم. گُمانم این بود در این موقعیت بیشترین تصویری که مردم و من هر لحظه با آن مواجهیم اخبار است. حال اندک اخبار خوب و یا به وفور اخبار بد.من تلاشم برای نشر این بداهه‌نوازی‌ها صرفا این است که برای چند لحظه هم که شده از واقعیت این روزها فاصله بگیرم و برای مخاطبم فاصله ایجاد کنم. باشد که تاثیر حداقلی داشته باشد. آرزوی سلامتی برای تمام مردم دنیا بخصوص هموطنان عزیزم.»

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.