تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
13

حفظ موسیقی سنتی در گروی حفظ شان اساتید این حوزه است

  • کد خبر : 3699
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
حفظ موسیقی سنتی در گروی حفظ شان اساتید این حوزه است
کمانگری با بیان اینکه تهیه کنندگان خیلی مایل به تولید موسیقی ایرانی نیستند، گفت: مرکز موسیقی حوزه هنری در زمینه حفظ ارزشهای موسیقی ایرانی تلاش می کند.
به گزارش خبرگزاری شنو، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی« در آینه» عصر امروز ششم آبان با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران حوزه هنری در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد. این مراسم به صورت آنلاین از صفحه اینستاگرام مرکز موسیقی حوزه هنری و موسسه سوره سپهر هنر پخش شد.

«اشکان کمانگری» در این مراسم  از تمام عوامل آبلوم « در آینه» قدردانی کرد و گفت: از دو سال اخیر که تولید آلبوم « در آینه» را شروع کردیم شاهد همراهی مرکز موسیقی حوزه هنری بودیم. در زمینه حمایت از ارزشهای موسیقی ایرانی تلاش های زیادی شده است اما تهیه کنندگان خیلی مایل به تولید موسیقی ایرانی نیستند. مرکز موسیقی حوزه هنری از موسیقی ایرانی حمایت می کند و همراه ما بود.

این خواننده با بیان اینکه بخش عمده حفظ موسیقی سنتی در گروی حفظ شان اساتید این حوزه است، عنوان کرد: باید قدر دان و قدر شناس بزرگان خود باشیم. موسیقی که شنیده می شود حاصل تلاش و زحمت و عمری است که صرف شده است.

وی اظهار داشت: در آلبوم« در آینه»  این افتخار را داشتم که در خدمت استاد بهروزی نیا باشم . ایشان لطف کردند و به بنده اعتماد کردند و از من حمایت کردند. به شنودگان موسیقی سنتی توصیه می کنم که یک اثر را نه یک بار بلکه چندین بار گوش دهند تا به زوایای پنهان آن پی ببرند.

گفتنی است، آلبوم موسیقی «در آینه» با شماره ثبت اثر به شماره ۹۹- م/۳۷۵ در مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و رونمایی شد و از امروز ، سه شنبه ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=3699
  • منبع : شبستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.