تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

«خاطر شاد» به نسرین ستوده تقدیم شد

  • کد خبر : 16275
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
«خاطر شاد» به نسرین ستوده تقدیم شد
آلبوم «خاطر شاد»از ساخته های تازه جواد بطحایی آهنگساز و نوازنده سنتور، توسط موسسه فرهنگی و هنری نوای شبدیز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «خاطر شاد» اثری است شامل دو قطعه بی‌کلام بلند به عناوین «شور-سنتور و تنبک» و «شوشتری-سنتور و دایره» در قالب دونوازی.

جواد بطحایی درباره این اثر می‌نویسد: «بداهه‌نوازی یکی از ویژگی‌های مهم موسیقی شرق و به‌خصوص ایران است. خلق ملودی، ریتم، جمله‌بندی، ایجاد نوانس‌ها، حالت‌ها، سکوت‌ها، محیط ارائه، احساس درونی، شنونده، زمان و مکان، تکنیک، قابلیت‌های اجرایی، پیشینه‌های موسیقیایی، احساس و اندیشه، عواملی هستند که به اجرایی ناآگاه می‌انجامند تا در زمان خود را بجویند و بیابند و بیان کنند. عوامل فوق همراه با صمیمیت و احترام و تکنیک سرشار و احساس لطیف دو دوست هنرمندم آقای پژمان حدادی و آقای مسعود حبیبی در خلق بداهه‌نوازی فوق نقشی پررنگ و موثر در بر داشت.»

جواد بطحایی این آلبوم را که ۲ قطعه ۳۸ و ۴۴ دقیقه دارد و آهنگسازی آن را خود برعهده داشته به نسرین ستوده تقدیم کرده است. نوازندگان این قطعات جواد بطحائی پژمانی حدادی و مسعود حبیبی میباشند.

شایان ذکر است که آلبوم «خاطر» از جواد بطحایی، توسط موسسه فرهنگی و هنری نوای شبدیز منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال اثر را از وبسایت های معتبر دانلود موسیقی به صورت قانونی تهیه نمایند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.