تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7

خبر خوش برای اهالی موسیقی

  • کد خبر : 4272
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
خبر خوش برای اهالی موسیقی
چندی پیش یادداشتی از محمدباقر زینالی منتشر کردیم که روایتگرِ قطع شدنِ بیمه‌ی این آهنگساز و گلایه‌هایش از خانه موسیقی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری شنو، هفته‌ی گذشته مطلبی در  منتشر کردیم که روایتی از گلایه‌های محمدباقر زینالی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی نسبت به خانه موسیقی ایران بود.

زینالی در  یادداشتش نسبت به قطع شدنِ بیمه‌اش که حاصل کم‌کاری‌های صندوق اعتباری هنر است، اعتراض کرده بود. در ادامه از خانه موسیقی گلایه کرده بود که چرا در فرستادنِ معرفی‌نامه‌اش به صندوق اعتباری هنر تعلل کرده‌اند.

این آهنگساز و نوازنده با پرداختن به جزئیات و روایتِ جالب آنها، موضوع را جالب کرده بود.

مشکل آقای زینالی حل شد

روز گذشته اما عطا نویدی روابط عمومیِ خانه موسیقی  از انجام شدنِ کارِ محمدباقر زینالی خبر داد و توضیحاتی ارائه کرد که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:

همان روز جمعه‌ای که آقای زینالی یادداشتش را منتشر کرده بود، با او تماس گرفتم. آقای زینالی گفت که قرار است خانه موسیقی لیستِ معرفیِ بیمه شوندگان را به صندوق اعتباری هنر بفرستد که در فرستادنِ این معرفی‌نامه تعلل شده است.

من شنبه پیگیری کردم و دیدم که کارش در حال انجام است. این لیست برای ارسال به صندوق اعتباری هنر، باید به یک حدنصابی می‌رسید. همان هفته سه‌شنبه این لیست تکمیل و به همراهِ نامِ آقای زینالی، لیست به صندوق اعتباری هنر فرستاده شد تا برای برقراریِ بیمه‌شان اقدام شود.

بیشترِ ناراحتیِ آقای زینالی به خاطرِ قطع شدنِ بیمه‌اش بود که این ایراد هم از سوی خانه موسیقی نبود و مشکلی از سوی صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شد. در نهایت ما در خانه موسیقی تلاش کردیم تا خواسته‌ی محمدباقر زینالی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

همچنین محمدباقر زینالی هم در همین‌باره به خبرنگار تسنیم گفت:

پس از اینکه مطلبم را منتشر کردم، بلافاصله عطا نویدی با من تماس گرفت و موضوع را پیگیری کرد. در نهایت هم با پیگیری‌های آقای نویدی کار انجام شد و معرفی‌نامه‌ی ما به صندوق اعتباری هنر فرستاده شد.

نگاهی به این ماجرایِ ساده، تایید می‌کند که بیشترِ مشکلات و ایرادها با پیگیری و گفت‌وگو قابل حل و فصل است.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.