تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

خواننده پروژه «سردار دل‌ها» معرفی شد

  • کد خبر : 6892
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
خواننده پروژه «سردار دل‌ها» معرفی شد
یک تهیه‌کننده و ناشر شناخته شده آثار موسیقایی از تولید و انتشار یک قطعه ارکسترال همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو، کامران همت پور تهیه‌کننده و ناشر شناخته شده موسیقی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: مشغول برنامه‌ریزی برای تولید یک پروژه ارکسترال هستیم که قرار است همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: هم اکنون در مراحل پیش تولید این پروژه هستیم که طی آن امیریل ارجمند به‌عنوان آهنگساز و خواننده پروژه حضور خواهد داشت. این در حالی است که تصمیم داریم گفتگوهایی را با جناب علیرضا قزوه داشته باشیم که در صورت توافقات انجام گرفته بتوانیم از اشعار این شاعر شناخته کشورمان در اجرای اثر استفاده کنیم.

این تهیه‌کننده و ناشر موسیقی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته، قراراست از این پروژه نماهنگی منتشر شود. البته برای اجرای همزمان اثر به صورت کنسرت مذاکراتی با بنیاد فرهنگی هنری رودکی به صورت ابتدایی انجام گرفته که اگر امکان این وجود داشته باشد بتوانیم از این پروژه اجرای زنده‌ای هم داشته باشیم که همه اینها منوط به ماجرای کرونا و بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و البته برنامه‌ریزی بنیاد رودکی در این زمینه است که امیدوارم به سرانجام مثبتی برسد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=6892

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.