تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

دارکوب میهمان پیشگو می‌شود

  • کد خبر : 15235
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
دارکوب میهمان پیشگو می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در دومین قسمت از سری برنامه های پیشگو گروه «دارکوب» میهمان این برنامه خواهد بود. پیشگو یک برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری است. تهیه‌کنندگی اجرایی این برنامه را نیز محمد شریفی بر عهده دارد. در هر قسمت از برنامه جذاب پیشگو، هنرمندان سرشناس و ورزشکاران محبوب به عنوان مهمان حضور […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در دومین قسمت از سری برنامه های پیشگو گروه «دارکوب» میهمان این برنامه خواهد بود.

پیشگو یک برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری است. تهیه‌کنندگی اجرایی این برنامه را نیز محمد شریفی بر عهده دارد. در هر قسمت از برنامه جذاب پیشگو، هنرمندان سرشناس و ورزشکاران محبوب به عنوان مهمان حضور خواهند داشت و در کنار پژمان جمشیدی، سرنوشت خود در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند و از رویاها و خاطرات خود می‌گویند. این برنامه توسط ویترین استودیو تولید شده و به صورت اختصاصی هر هفته شنبه‌ها از وب سایت نماوا پخش می‌شود.

گروه «دارکوب» در سال ۸۶ متشکل از همایون نصیری، دارا دارایی، امید حاجیلی، بابک بروجردی و حبیب مفتاح بوشهر کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد. اولین آلبوم گروه به نام «دارکوب» در مرداد ۱۳۸۹ روانه بازار موسیقی کشور و با استقبال فوق العاده‌ای رو به رو شد. حضور محمدرضا گلزار به عنوان نوازنده پرکاشن در ابتدای فعالیت‌های دارکوب به شدت مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت و لغو نخستین کنسرت گروه در تهران به دلایل مختلف، حواشی زیادی را در ابتدای راه برای این گروه باعث شد. به مرور حضور مهران مدیری و حامد بهداد به عنوان خواننده در این گروه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

همایون نصیری درباره حضور و استفاده از چهره‌های سینمایی در گروه گفته بود: «حضور مهران مدیری و حامد بهداد در گروه به واسطه توانایی‌هایشان در عرصه خوانندگی و هم به واسطه شهرت‌شان در سینما و تلویزیون بود. بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون وارد عرصه خوانندگی شدند اما برای آنها اتفاق بزرگی نیفتاد. اما وقتی قطعه «تربت» حامد بهداد به چندین شکل ریمیکس می‌شود و قطعه «حیران‌» مهران مدیری بعد از چند بار گوش دادن همچنان یک اثر لذت بخش است؛ پس نمی‌توان حضور این دو هنرمند در گروه را فقط به واسطه شهرتشان ارزیابی کرد. ضمن اینکه حضور این دو هنرمند به هیچ عنوان به منزله استفاده تبلیغاتی نبوده است اگر چه من به واسطه این حضور از هر دوی این هنرمند صمیمانه قدردانی می‌کنم چرا که حضورشان باعث شد که کارهای ما بیشتر شنیده شود.»

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.