تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7

«در آتش» محمد معتمدی

  • کد خبر : 13992
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
«در آتش» محمد معتمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «محمد معتمدی» خواننده سبک موسیقی سنتی، پاپ و تلفیقی کشورمان است که از آن آثارهای بسیاری شنیده‌ایم. تصنیف «در آتش» با آهنگسازی و خوانندگی «محمد معتمدی»  در مایه مخالف سه‌گاه و شعر «رهی معیری» و تنظیم «پویا سرایی» به مناسبت صد و دوازدهمین سالروز تولد زنده یاد «رهی معیری» از […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «محمد معتمدی» خواننده سبک موسیقی سنتی، پاپ و تلفیقی کشورمان است که از آن آثارهای بسیاری شنیده‌ایم. تصنیف «در آتش» با آهنگسازی و خوانندگی «محمد معتمدی»  در مایه مخالف سه‌گاه و شعر «رهی معیری» و تنظیم «پویا سرایی» به مناسبت صد و دوازدهمین سالروز تولد زنده یاد «رهی معیری» از آلبوم «گاهی سه گاهی» منتشر شد.

آلبوم «گاهی سه گاهی» جزو اولین آلبوم‌های محمد معتمدی است که در این آلبوم  دو تصنیف از آثار او می‌باشد. قطعات بی‌کلام اعم از (پیش درآمد)، (چهار مضراب) و ( قطعه ضربی  مهر گردون) در این آلبوم ساخته شده است.

همچنین وی به عنوان چهره برگزیده سال ۲۰۱۳ جایزه «فرانس موزیک» فرانسه بوده است.

از آثار او می‌توان یه «ملکاوان»، «سیانور»، «صبرکن»، «بگو کجایی» و تیتراژ سریال «لحظه گرگ و میش» که نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین خواننده ترانه تیتراژ در نوزدهمین جشن حافظ شد، اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.