تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
12

دولت فرهنگی یا فرهنگ دولتی ؟

  • کد خبر : 15198
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
دولت فرهنگی یا فرهنگ دولتی   ؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات و فضای سیاسی حاکم بر کشور هنرمندان عرصه موسیقی نسبت این اتفاقات و جریانات سیاسی اظهار نظر کردند که در ادامه به آن می‌پردازیم. «پیروز ارجمند» آهنگساز، نوازنده، پژوهشگر موسیقی و اتنوموزیکولوگ گفت: به عنوان یک فعال در حوزه موسیقی مطالبه اصلی از […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات و فضای سیاسی حاکم بر کشور هنرمندان عرصه موسیقی نسبت این اتفاقات و جریانات سیاسی اظهار نظر کردند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

«پیروز ارجمند» آهنگساز، نوازنده، پژوهشگر موسیقی و اتنوموزیکولوگ گفت: به عنوان یک فعال در حوزه موسیقی مطالبه اصلی از هر دولتی این است که به جای اینکه فرهنگ را دولتی کند، دولت را فرهنگی بکند. و مهم ترین بحثی که می تواند عامل بازدارنده در توسعه و امنیت هنرمندان باشد بحث فضای امنیتی حوزه فرهنگ به طور اعم و حوزه موسیقی به طور اخص است.

ارجمند اظهارداشت: و فراموش نکنیم که موسیقی فراگیرترین هنر در تمام جهان است و مصرفی نسبتا صد در صدری در تمام اقشار جامعه دارد. در صورت تداوم این روند بی اعتمادی بین هنرمندان و دولت ها و این گسستی که ایجاد شده می تواند به یک بحران بیانجامد و یک بحران که درمان آن دیرهنگام باشد و دیگر نتوان آن را درمان کرد.

مصطفی شعبانی نوازنده خوب کشورمان در صفحه اینستاگرامی خود به شیوه رد صلاحیت نامزد ها اعتراض کرد و از هشتگ رای بی رای استفاده کرد.

 

پوریا حیدری خواننده کشورمان در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تیکه هایی از فیلم دیکتاتور به شیوه رد صلاحیت نامزد ها و نامزدهای باقی مانده اعتراض کرد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.