تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
10

«دیدبانِ موسیقی ایران» در اینستاگرام

  • کد خبر : 13195
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
«دیدبانِ موسیقی ایران» در اینستاگرام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، موسیقی کشور ما، امروزه در یکی از تلخ و تاریک‌ترین دوره‌های خود به سر می‌برد. نهادهای صنفی موسیقی از ماهیت و هدف اصلی خود به دور مانده‌اند و رسانه و خبرنگاران حوزه موسیقی باید پرسشگر و منتقد این شرایط باشند. از سوی دیگر،شیوع بیماری کرونا، در کنار تشدید و نمایاندن […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، موسیقی کشور ما، امروزه در یکی از تلخ و تاریک‌ترین دوره‌های خود به سر می‌برد. نهادهای صنفی موسیقی از ماهیت و هدف اصلی خود به دور مانده‌اند و رسانه و خبرنگاران حوزه موسیقی باید پرسشگر و منتقد این شرایط باشند.

از سوی دیگر،شیوع بیماری کرونا، در کنار تشدید و نمایاندن بیش از پیش معضلات این حوزه باعث شده تا سهم فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی مردم سرعت گیرد و شاهد انواع فعالیت‌های پراکنده و لجام گسیخته در فضای رسانه‌ای به خصوص شبکه‌های اجتماعی باشیم.

بر همین اساس برنامه «دید‌بان موسیقی ایران» باچشم اندازها، اهداف و ماموریت‌های مشخص به عنوان یک خط مشی نظارتی اعلان وجودیت می‌کند.

«دیدبان موسیقی ایران» در نظر دارد از هفتم اردیبهشت ماه به برگزاری جلسات گفتکو، نقد و بررسی به صورت لایو اقدام کند. اولین برنامه از این دست، اختصاص به انتشار آلبوم آوازهای محلی اثر «رضا والی» خواهد داشت که در آن دکتر «کامبیز روشن‌روان» با آهنگساز اثر و به دیدبانی «سید ابواحسن مختاباد» به گفتگو خواهند نشست و در آخر برنامه سوالات مطرح شده مخاطبین نیز حد الامکان پاسخ داده می‌شود.

این برنامه را می‌توانید ساعت ۹ شب سه شنبه، هفتم اردیبهشت ماه در صفحه اینستاگرام  دیدبان موسیقی ایران مشاهده کنید.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.