تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
10

رونمایی از یک اثر موسیقیایی با موضوع رسول خدا

  • کد خبر : 4093
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
رونمایی از یک اثر موسیقیایی با موضوع رسول خدا
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری انجمن موسیقی استان هرمزگان از یک اثر موسیقی با موضوع رسول خدا رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شنو، اثر «تابش نور» کار مشترک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و انجمن موسیقی استان هرمزگان بزودی در هرمزگان رونمایی می‌شود.

شاعر این اثر که با موضوع رسول خدا است، محمدعلی قویدل بوده و آهنگساز و تنظیم کننده احمد پاداش، خواننده حبیب یوسف زاده، ویولن مجتبی جمشیدی، عود امین باصره، قانون ایوب مشرفی، عوامل گروه کر محمدرضا یوسفی زاده، علی محمدی و رویا محمدحسینی هستند.

همچنین ضبط، میکس و مسترینگ این اثر را بابک دریایی و استودیو موسسه صدای گامبرون برعهده داشته است.

حامد رضوانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در این زمینه عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز که تا پیش از شیوع کرونا به صوت عرصه‌محور و با حضور شهروندان برگزار می‌شد در دوران کرونا این سازمان تلاش کرده از فضای مجازی برای ارائه برنامه های خود بهره ببرد.

وی اضافه کرد: در این راستا چندین جشنواره، سوگواره، مسابقات و رونمایی کتاب از برنامه های فرهنگی و ورزشی را اجرا کرده‌ایم.

وی همچنین گفت: درحال ایجاد فضاهای آموزشی از طریق فضای مجازی نیز هستیم که بتوانیم به نیاز شهروندان در خصوص آموزش های شهروندی پاسخ دهیم.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.