تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
9

دابسمش‌های دردسرساز برای آقای خواننده+ویدئو

  • کد خبر : 14553
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
دابسمش‌های دردسرساز برای آقای خواننده+ویدئو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، ”زانیار خسروی” ممنوع الکار شد. زانیار خسروی که به تازگی آلبوم آکوستیک را به بازار موسیقی عرضه کرده بود طی پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام کرد؛ از طرف وزارت ارشاد ممنوع الکار شده است. وی علت این امر را انتشار استوری دابسمش هواداران دختر بیان کرد. زانیار خسروی در […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، ”زانیار خسروی” ممنوع الکار شد.
زانیار خسروی که به تازگی آلبوم آکوستیک را به بازار موسیقی عرضه کرده بود طی پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام کرد؛ از طرف وزارت ارشاد ممنوع الکار شده است. وی علت این امر را انتشار استوری دابسمش هواداران دختر بیان کرد.

زانیار خسروی در اعتراض به این ماجرا اذعان داشت: ممنوع الکار شدنش طی قوانین نانوشته و جدید رخ داده چراکه گذاشتن استوری از دختران با حجاب جرم انگاری نشده است. وی گفت به گذاشتن فیلم از هوادارانش ادامه خواهد داد.
زانیار خسروی طی ویدیو اعتراضی خود به ممنوع الکار بودن به مدت ۶ سال در بازه زمانی ۱۰ سال سابقه کاری خود در حوزه موسیقی نیز اشاره کرد. همچنین به موضوع مهاجرت خواننده ها اشاره داشت و گفت: به جای اینکه دنبال این باشید چه کسانی مهاجرت کردند یا چه کسانی مهاجرت می‌کنند دنبال عوامل مهاجرت هنرمندان باشید.

در پی این انتشار این ویدئو سایر هنرمندان این عرصه به موضوع ممنوع الکار شدن زانیار خسروی و رویه وزارت ارشاد واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.