تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد

  • کد خبر : 25379
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد
به مناسب هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ارکسترملی ایران در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ به مناسب هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ارکسترملی ایران در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

 اشکان موسوی ، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در این‌باره گفت:‌ صبح امروز و به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ارکستر ملی ایران با رهبری همایون رحیمیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت و قطعاتی را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای امروز ارکستر ملی، شماری از امدادگران، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر حضور داشته و قطعاتی برای آنان نواخته شد، گفت: ارکسترملی ایران امروز با شعار صلح و بشردوستی به روی صحنه رفت و به اجرا پرداخت.

موسوی با قدردانی از بنیاد رودکی، ارکسترملی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و … برای همکاری با جمعیت هلال احمر کشورمان در برگزاری این مراسم گفت: موسیقی زبانی مشترک در میان مردم جهان است، همانطور که بشردوستی و صلح رفتار مشترک و موردپسند در میان مردم جهان است. پیام اجرای امروز‍، پیام صلح و بشردوستی به مردم جهان بود و من امیدوارم که هنر همواره در خدمت توسعه انسان‌دوستی و صلح در سراسر جهان باشد.

امسال جمعیت هلال احمر کشورمان وارد قرن دوم فعالیت خود شد و از این رو هفته هلال احمر از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. همچنین هشتم ماه می مصادف با ١٨ اردیبهشت در تقویم جهانی به مناسبت روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.