تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
12

سیاست های تکراری جشنواره موسیقی

  • کد خبر : 14576
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
سیاست های تکراری جشنواره موسیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در پی انتصاب حسن ریاحی به دبیری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر. جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه نسبت به این انتصاب انتقاد داشتند. حسن ریاحی به صورت متوالی در سال‌های ۹۲،۹۳،۹۴، ۹۹ و ۱۴۰۰ در منصب دبیری جشنواره فجر بوده است و از سال ۹۲ الی۱۴۰۰ در شورای سیاست گذاری […]


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در پی انتصاب حسن ریاحی به دبیری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر. جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه نسبت به این انتصاب انتقاد داشتند.
حسن ریاحی به صورت متوالی در سال‌های ۹۲،۹۳،۹۴، ۹۹ و ۱۴۰۰ در منصب دبیری جشنواره فجر بوده است و از سال ۹۲ الی۱۴۰۰ در شورای سیاست گذاری جشنواره فجر حضور داشته است.
معرفی مجدد وی درحالیست که طی سال‌هایی که ایشان در این مسند بودند عملکرد مناسبی را از خود نشان نداده اند.  آمارهای ارائه شده در ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر هم نشان داده که ترکیب مدیریتی این رویداد ملی نیز هیچ گاه از روند خنثی و تکراری خود خارج نشده و یک تفکر تقریباً واحد شرایطی را برای یک جشنواره پدید آورده و  نه در برگیرنده نشاط ملی در ایام ملی است و نه یک نیروی انگیزشی برای حضور هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی.

در این میان برخی اهالی هنر و رسانه عرصه موسیقی به این انتصابات تکراری و سیاست های خموده در این حوزه واکنش نشان دادند وحید خانی، علیرضاسپه‌وند و علیرضا سعیدی که در این رابطه یادداشتی را منتشر کرده اند از جمله فعالین عرصه رسانه موسیقی هستند که به این ماجرا واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.