تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
12

شاهین نجفی در رینگ مناظرات

  • کد خبر : 15746
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
شاهین نجفی در رینگ مناظرات
این روزها در تکاپوی انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای انتخابات به طرق مختلف در پی کسب آرای مردمی می باشند. هر کاندید در مناظرات سعی دارد تا با سخنانی ویژه نظر مثبت گروه های مختلف مردمی را به سمت خود جلب کند. در همین راستا محسن رضایی و عبدالناصر همتی به موسیقی رپ در مناظرات انتخاباتی اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، این روزها در تکاپوی انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای انتخابات به طرق مختلف در پی کسب آرای مردمی می باشند. هر کاندید در مناظرات سعی دارد تا با سخنانی ویژه نظر مثبت گروه های مختلف مردمی را به سمت خود جلب کند. در همین راستا محسن رضایی و عبدالناصر همتی به موسیقی رپ در مناظرات انتخاباتی اشاره کردند.

موسیقی که در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری یکی از موارد بحث‌برانگیز و چالشی‌ در مناظرات و گفتگو های تبلیغاتی است چند دوره‌ای می‌شود که دستمایه تبلیغات و شعارهای کاندیدا شده است.
این در حالی است که وضعیت موسیقی پس از انتخابات و رای آوردن هر جناح و هر شخصی وخیم‌تر و حادتر می‌شود. افراد پس از انتخابات و ‌تعیین کابینه به‌کلی فراموش می‌کنند از هنر اول در مناظرات و ستادها برای پر کردن سبد رای خود استفاده کرده بودند. بازهم هنر و موسیقی می‌رود در صف ممیزی‌ها، بی‌توجهی و رهایی.

 

رضایی

در این میان محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در قسمت دوم مناظرات بخشی از شعر سلام شاهین نجفی استفاده کرد. اما آن را به اشتباه از یک دانشجوی شیمی نقل کرد.

محسن رضایی گفت:
به قول یکی از دانشجوهای شیمی دانشگاه تهران که در حال دست‌فروشی بود؛ می‌گفت که ما از گرسنگی امید می‌خوریم و … .

این بخش از صحبت های محسن رضایی و اشتباه او از سمت طرفداران شاهین نجفی با بازخورد های فراوان مواجه شد و شبکه های معاند انقلاب نیز از آن بهره بردند.

 

همتی

عبدالناصر همتی نیز در این مناظره به ممنوعیت رپ و استفاده از آن در مستندهای تبلیغاتی برخی کاندیدها و استفاده از موسیقی در مناظرات اشاره داشت. وی گفت:
چرا از موسیقی رپ در فیلم انتخاباتی استفاده می‌کنید؟ سپس آن را ممنوع می‌کنید. شجریان و کلهر چرا باید بایکوت شوند؟

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.