تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
8

شایعه یا واقعیت مهاجرت

  • کد خبر : 17046
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
شایعه یا واقعیت مهاجرت
سالار عقیلی و محمد معتمدی در پی شایعات بوجود آمده از حضورشان در ایران دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، سالار عقیلی و محمد معتمدی در پی شایعه های اخیر از حضورشان در ایران دفاع می‌کنند.

در پی حواشی ایجاد شده در رابطه با حضور و یا عدم حضور و سکونت دو خواننده محبوب کشورمان یعنی سالار عقیلی و محمد معتمدی در ایران که اکثر آثارشان در رابطه با موضوعات ملی و مهین دوستی است؛ این دو خواننده به دفاع می پردازند.

قرار است سالار عقیلی امشب ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ در صفحه هزار صدا با آرش نصیری پیرامون مهاجرتش از ایران و موضوعات روز موسیقی گفتگویی به صورت زنده داشته باشد.

روزها قبل خبری منتشر شد که در آن گفته شده بود عقیلی به همراه خانواده به اسپانیا مهاجرت کرده است. این امر موجب شد تا هجمه ی زیادی علیه این خواننده به سوی او روانه شود. پیروز ارجمند آهنگساز و مدیر کل دفتر اسبق موسیقی وزارت ارشاد نیز یادداشتی در رابطه با مهاجرت و منش هنری این هنرمند در صفحه خود منتشر کرده بود که با واکنش های زیادی روبه رو شد. در نهایت سالار عقیلی طی جوابیه ای برای ارجمند پیامی ارسال کرد که در آن مسئله مهاجرتش را تکذیب کرد.

محمد معتمدی هم در روزهای اخیر مداوم در حال پاسخگویی به شایعه مهاجرتش به هلند بود. لکن طی پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

عزیزان دلم به پست و استوری های آدم های زرد و پاپاترازی گوش ندهید. به زودی با یکی از خبرگزاری های معتبر گفتگو خواهم کرد. من در ایران زندگی میکنم و در ایران خواهم مرد.

این ادعایی است که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی مطرح کرده است. او مدعی است که محمد معتمدی در هلند ساکن است و سالار عقیلی و خانواده اش در اسپانیا زندگی می‌کنند.
این خبرنگار حوزه موسیقی پیرامون مهاجرت این هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

«رکوردداران خواندن برای ایران، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. سالار عقیلی مدتهاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد و محمد معتمدی هم در هلند. این یک انتخاب شخصی است و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.»

سوال که در پیش می‌آید این است که اگر معتمدی در هلند زندگی می‌کرد چرا در ایران واکسن کووایران برکت زد؟ و از دانشمندان سرزمین خود دفاع نمود و به ایشان اعتماد کرد؟

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.