تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

شرکت در جشنواره «سیمرغ» محدودیت ندارد

  • کد خبر : 4976
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
شرکت در جشنواره «سیمرغ» محدودیت ندارد
مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : علاقه‌مندان می‌توانند در پنج بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنر‌های تجسمی جشنواره «سیمرغ» شرکت کنند .

به گزارش خبرگزاری شنو، بهمن الماسی، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : علاقه‌مندان می‌توانند در پنج بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنر‌های تجسمی جشنواره «سیمرغ» شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

او گفت : مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تا یکم دی ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

الماسی افزود: این جشنواره در چهار بخش «بخش آزاد» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، «بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه عموم مردم، «بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت» ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود.

او افزود: در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده‌اند با نظر هیات داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان «مدافعان سلامت» اهدا می‌شود.

الماسی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتخاب سفیران خود در بخش‌های گوناگون و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری به صورت مجازی همزمان با شروع ثبت‌نام و فراخوان جشنواره به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است.

او افزود: با توجه به ایام شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در راستای رفاه حال و حفظ سلامت جامعه، دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاهی و عموم مردم استان کرمانشاه جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت این جشنواره، پیج اینستاگرام، آی دی کارشناسان جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فضای مجازی و یا شماره ذیل تماس حاصل نمایند .

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.