تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
18

ضرب و شتم دختر رپر در برازجان

  • کد خبر : 15287
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
ضرب و شتم دختر رپر در برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در روزهای گذشته فیلمی منتشرشده که قلب هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. فیلمی که منتشرکنندگان آن می‌گویند بازداشت دختر ۱۸ ساله رپر در روز سه‌شنبه ۴ خرداد توسط نیروهای لباس شخصی در برازجان است. در این فیلم دختری روی زمین خوابانده شده و مردی که گفته می‌شود نیروی لباس […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در روزهای گذشته فیلمی منتشرشده که قلب هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. فیلمی که منتشرکنندگان آن می‌گویند بازداشت دختر ۱۸ ساله رپر در روز سه‌شنبه ۴ خرداد توسط نیروهای لباس شخصی در برازجان است.

در این فیلم دختری روی زمین خوابانده شده و مردی که گفته می‌شود نیروی لباس شخصی است خود را روی بدن او گذاشته، این کار به نحوی انجام‌ شده که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی بازداشت این دختر جوان را به بازداشت جورج فلوید که منجر به کشته شدن وی شد تشبیه می‌کنند. گفته می‌شود این دختر ۱۸ ساله برازجانی در حال اجرای رپ در خیابان بوده که موردحمله یک مرد و بازداشت قرارگرفته است.
سارا که با نام مستعار سوال خوار در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته ترانه های رادیکال را در خیابان‌ها اجرا می‌کرد دوستان وی پس از انتشار تصاویر بازداشت او نوشته‌اند ما خبری از او نداریم و نگرانیم بلایی سرش آورده باشند.
اما پلیس دشتستان این ماجرا را جور دیگری روایت می‌کند. فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پی انتشار این کلیپ گفت:
مرد میانسالی که اقدام به دستگیری خانم جوان نموده شاکی خصوصی وی بوده که پس از صدور حکم جلب سیار از سوی مقام قضایی به دلیل عدم آگاهی با قوانین شخص آن بدون هماهنگی با پلیس اقدام به دستگیری این خانم نموده است.
وی افزود:این مرد جوان به دلیل رفتار نامناسب و خلاف شرط توسط پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خانم جوان در اختیار مقام قضایی قرارگرفته‌اند.
سرهنگ آراوند ادامه داد متأسفانه فیلمی توسط افرادی در فضای مجازی منتشر و این دستگیری را به پلیس منتسب کرده اند درحالی‌که پلیس هیچ نقشی در این دستگیری نداشته و با چنین اتفاقاتی برخورد قانونی خواهد کرد.

باگذشت زمان، شنیدن و بررسی دقیق اظهارات سارا و فردی که مردم او را مأمور لباس شخصی و نیروی انتظامی او را شاکی خصوصی می نامد، می‌توان روشن کرد ماجرا از چه قرار بوده و چه اتفاقی درست است.
اما چرا هنرمندان به‌ویژه دختران و زنان هنرمند ما نمی‌بایست در برابر برخوردهای سلیقه ای ‌این‌چنین برخوردار باشند و  از سوی ارشاد مورد حمایت قرار گیرند؟

حمایت از سوی ارشاد موجب می‌شود تا چنین برخوردها و اتفاقاتی کمتر رخ دهد و فضای جامعه جهت فعالیت بانوان در عرصه هنر و به‌ویژه موسیقی امن‌تر شود تا رشد و پیشرفت بیشتر برای آنان میسر شود.

 

انتهای پیام/

 

4.1/5 - (26 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.