تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
15

قطعه «اشک» بر اساس «اشک مهتاب یوسف زمانی» منتشر شد

  • کد خبر : 13820
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
قطعه «اشک» بر اساس «اشک مهتاب یوسف زمانی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، پوریا سرایی آهنگساز، نوازنده و مدرس سنتور، قطعه «اشک» را که بر اساس قطعه «اشک مهتاب» محمدرضا شجریان و یوسف زمانی است منتشر کرد. این قطعه‌ی با بافت الکترونیک و سولوی سنتور، با موسیقی و نوازندگی «پویا سرایی» بر اساس قطعه‌ی «اشک مهتاب» ساخته‌ی استاد فقید حسن یوسف زمانی در […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، پوریا سرایی آهنگساز، نوازنده و مدرس سنتور، قطعه «اشک» را که بر اساس قطعه «اشک مهتاب» محمدرضا شجریان و یوسف زمانی است منتشر کرد.

این قطعه‌ی با بافت الکترونیک و سولوی سنتور، با موسیقی و نوازندگی «پویا سرایی» بر اساس قطعه‌ی «اشک مهتاب» ساخته‌ی استاد فقید حسن یوسف زمانی در مارکت بین المللی و داخلی انتشار یافت.

 

سرایی در این‌باره توضیح داد: قطعه‌ی «اشک مهتاب» یکی از ماندگارترین آثار استاد یوسف زمانی به خوانندگی استاد شجریان است. این قطعه برای نخستین بار به‌طور رسمی بر اساس این قطعه با محوریت موسیقی الکترونیک و تک‌نوازی سنتور ساخته و نواخته شده است. این قطعه با اجازه از خانواده‌ی استاد یوسف زمانیِ فقید تولید شده است که بدین‌وسیله کمال تشکر و امتنان را از این خانواده‌ی بزرگوار دارم.

سرایی تاکنون آثاری نظیر ربنا (بازآفرینی ربنای استاد شجریان)، لیلا و نیایش را با ترکیب موسیقی الکترونیک و تک‌نوازی سنتور تولید و منتشر کرده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.