تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
12
قاسم افشار از پشت پرده فضای موسیقی گفت؛

مانور اخبار مهاجرت خواننده‌ها احتمالا تبلیغات جدید است

  • کد خبر : 4674
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۳۵
مانور اخبار مهاجرت خواننده‌ها احتمالا تبلیغات جدید است
افشار، خواننده باسابقه پاپ گفت: امیدوارم مسئولین وزارت ارشاد در خصوص نحوه قراردادهای میان تهیه کننده‌ها و خواننده‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشند که در آینده کمتر شاهد تضعیف شدن حق خواننده‌ها باشیم.

خبرگزاری شنو: موضوع مهاجرت هنرمندان ایرانی به خارج از کشور علی رغم آنکه می تواند یک تصمیم شخصی برای زندگی سلبریتی ها باشد اما از آنجا که رفتار و کردار بسیاری از چهره های مشهور هنری به لحاظ مشهوریت زیر ذره بین مخاطبانشان قرار دارد و همچنین بسیاری از این سلبریتی های هنرمند الگویی برای جوانان محسوب می شوند، ناخواسته بسیاری از موارد مربوط به زندگی شخصی این هنرمندان مورد توجه اقشار مختلف قرار می گیرد.

قاسم افشار: لورفتن اخبار مهاجرت خواننده‌ها شاید ترفند تبلیغاتی باشد/ ارشاد به قراردادهای موسیقی ورود کند

اما مدتی است در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر مهاجرت احتمالی یکی دو خواننده مطرح موسیقی پاپ از سوی برخی خبرنگارن مطرح میشود که این موضوع به یکی از داغ ترین مباحث روزهای اخیر مخاطبان در فضای مجازی بدل شده بود و این موضوع موافقان و مخالفان خاص خود را دارد، فارغ از این موضوع که مطرح کردن این مسئله در فضای مجازی صرفا یک بازی رسانه ای و تبلیغاتی است.

قاسم افشار از خواننده های باسابقه موسیقی پاپ گفت: در وهله اول باید گفت، مهاجرت یک موضوع شخصی تلقی میشود و میتواند برای هر هنرمندی در دنیا اتفاق بی افتد که برخی ها اقدام به این کار میکنند و فی نفسه هم نمیتوان خرده به مهاجرت انسانها گرفت اما مهم تر از مهاجرت، رفتار و کرداری است که هنرمندان پس از مهاجرت از خود نشان می‌دهند .

قاسم افشار: لورفتن اخبار مهاجرت خواننده‌ها شاید ترفند تبلیغاتی باشد/ ارشاد به قراردادهای موسیقی ورود کند

وی در  ادامه در خصوص ایکه آیا تابحال به مهاجرت فکر کرده است یا خیر، گفت: به هر حال اوایل فعالیت مان برخی اظهارنظرها درباره مهاجرت خواننده های هم نسل بنده می‌شود اما صادقانه بگویم من عاشق وطنم است و هیچ جایی غیر از ایران نمی‌توانم زندگی کنیم و دوست دارم خنده و اشک هایم را در کنار هموطنانم بگذارنم و خدا را شکر میکنم که تا به  امروز به طور جدی به موضوع مهاجرت فکر هم نکردم.

این خواننده پاپ گفت: به نظرم اگر  هنرمندی قصد مهاجرت دارد دیگر نیازی به فضاسازی و خبررسانی از قبل از مهاجرت معنایی ندارند، البته این فضاسازی ها درباره مهاجرت خواننده ها شاید یک حرکت تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن باشد و شاید هم پشت پرده ای داشته باشد که ما بی خبریم .

قاسم افشار: لورفتن اخبار مهاجرت خواننده‌ها شاید ترفند تبلیغاتی باشد/ ارشاد به قراردادهای موسیقی ورود کند

افشار ادامه داد: به نظرم شاید بهتر باشد که هنرمندی که به هر علت قصد مهاجرت دارد بی سر و صدا و شلوغ بازی مهاجرت کند و اگر کار غیرقانونی انجام نداده باشد کسی هم جلویش را نمیگیرد.

وی در ادامه درباره عللی که باعث تصمیم به مهاجرت از سوی برخی خوانند ها گرفته میشود، گقت: البته در این خصوص باید همان هنرمندانی که مهاجرت کرده اند پاسخگو باشند اما به نظرم بی انصافی که اگر همه تقصیرها را گردن خواننده بی اندازیم.

وی افزود: برخی مواقع تعدادی از خواننده های چوان موسیقی پاپ با یک حس ناامیدی عجیبی مواجه میشوند و در این مورد مدیریت کلان موسیقی و  همچنین تهیه کننده های موسیقی هم دخیل هستند به  عنوان مثال از سوی تهیه کننده ها و شرکت های فرهنگی قراردادهای کوتاه مدت با خوانندگان بسته میشود که در این قراردادها تهیه کننده ها بسیار بیشتر از از خواننده ها سود میکنند .

قاسم افشار: لورفتن اخبار مهاجرت خواننده‌ها شاید ترفند تبلیغاتی باشد/ ارشاد به قراردادهای موسیقی ورود کند

این خواننده تصریح کرد: به عنوان مثال خواننده ای که یکسال تحت قرارداد قلان شرکت در اوج قرار دارد و پشت سر هم کنسرت برگزار میکند پس از یکسال که با افت مواج میشود براحتی هر چه تمام تر تهیه کنننده مسیرش را از این خواننده جدا میکند و خواننده احساس خلا عجیبی میکند و بعد از یک مدتی به افسردگی دچار میشود و شاید در این مواقع به هر ترفندی دست بزند برای اینکه دوباره دیده شود که خبرسازی همراه با حاشیه سازی هم بکی از همین ترفندها می تواند باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولین وزارت ارشاد در خصوص نحوه قراردادهای بین تهیه کننده ها و خواننده ها نظارت جدی تری داشته باشند که در آینده کمتر شاهد تضعیف شدن حق خواننده ها باشیم.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4674

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.