تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
15
گرشا رضایی از دریافتی هنرمندان برای تزریق واکسن برکت میگوید

مبلغی که برای زدن واکسن دریافت کردیم

  • کد خبر : 16308
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مبلغی که برای زدن واکسن دریافت کردیم
گرشا رضایی که در برنامه باغ ایرانی حضور پیدا کرده بود راجع به دریافت پول بابت تزریق واکسن ایرانی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، گرشا رضایی که در برنامه باغ ایرانی حضور پیدا کرده بود راجع به دریافت پول بابت تزریق واکسن ایرانی توضیحاتی داد.

گرشا رضایی که به تازگی مادر خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده است .در هفته اخیر برای تست واکسن ایرانی کرونا اقدام نمود. این امر واکنش های زیادی در بین کاربران شبکه های اجتماعی در پی داشت. گرشا رضایی از حضور در برنامه باغ آینه استفاده کرد و از اتفاقات پس از تزریق واکسن کووبرکت سخن گفت. همچنین وی از واکنش کاربران در خصوص دریافت پول در قبال تزریق واکسن ایرانی گلایه نمود.

گرشا رضایی در این باره گفت:

من یه گله میخوام از مردم بکنم چند روز پیش من رفتم و واکسن ایرانی زدم . که بازخورد های متفاوتی داشت. شما باید کامنت های پست من رو میخوندید… خیلی ها خب به من محبت کردند اما برخی هم…، من آنجا نوشته بودم که من واکسن میزنم برای اینکه سینه سپر کنم. دوستان من که واکسن ایرانی زدند بیان و بگن کی چقدر پول گرفته بابت واکسن ایرانی? چقدر پول بدهند شما خودت رو سپر کنی برای یه واکسن؟

ما که الحمدالله تو این سالها به قدر کافی توسری خوردیم تو این دوسال کرونا کی سراغ مارو گرفته تا بهمون پول بده ما واکسن بزنیم من واکسن زدم. چون عزیزانم رو تو کرونا از دست دادم برای اینکه این راه باز بشه توسط من اگر قراره من بمیرم، من بمیرم هیچ اشکالی نداره. من به عنوان کسی که خداوند و مردم  بهش کمک کردند و من رو این تریبون ها قرار دادند تا براشون بخونم یا حرف بزنم وظیفه دارم  که سینم رو سپر کنم.

رضایی در این گفتگو که که در هفتیمن شب از شب های باغ آینه صورت گرفت به یاد علی انصاریان قطعه ای را اجرا کرد.

انتهای پیام/

2.1/5 - (10 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.